Publications (14) Publications in which a researcher has participated

filter_list Information Systems

2023

  1. Derechos y responsabilidades en entornos digitales: Revisión en WOS

    Innovación y retos de la educación superior: Propuestas pospandémicas (Octaedro), pp. 193-201

  2. Educational constellations: a systematic review of macro-networks in education

    International Journal of Educational Management, Vol. 37, Núm. 1, pp. 259-277

  3. Intercultural communicative competence in higher education through telecollaboration: typology and development

    Education and Information Technologies, Vol. 28, Núm. 11, pp. 13885-13912

2022

  1. Burnout Syndrome in University Teachers: A Review of the Literature

    International Journal of Educational Organization and Leadership, Vol. 29, Núm. 2, pp. 33-46

  2. Early career researchers' identity: A qualitative review

    Higher Education Quarterly, Vol. 76, Núm. 4, pp. 786-799

  3. Exploring academics’ identities in today’s universities: a systematic review

    Quality Assurance in Education, Vol. 30, Núm. 1, pp. 118-134

2021

  1. Being a female academic under neoliberal evaluation: A systematic review

    Research Evaluation, Vol. 30, Núm. 4, pp. 552-562

  2. Treatment and evaluation of game as a didactic resource in the communication of teachers through social networks

    European Journal of Educational Research, Vol. 10, Núm. 4, pp. 2105-2119

2020

  1. Impact of the information and communication technologies on the education of students with down syndrome: A bibliometric study (2008-2018)

    European Journal of Educational Research, Vol. 9, Núm. 1, pp. 79-89

  2. Propuesta de formación e investigación en protección de datos en Educación Superior

    Educació 2019: reptes, tendències i compromisos: Llibre d'actes: I Conferència Internacional de Recerca en Educació

2019

  1. Competencia de futuros docentes en el área de seguridad digital

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 61, pp. 57-67

2018

  1. Control y gestión de las emociones en la educación infantil: propuesta para su tratamiento

    Trances: Transmisión del conocimiento educativo y de la salud, Vol. 10, Núm. 1, pp. 389-400

2017

  1. Análisis temático de la investigación educativa soportada por Grounded Theory

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 69, Núm. 1, pp. 83-102

2016

  1. ANALYSIS OF CO-OCCURRENCES OF CATEGORIES IN THE CONTENT ANALYSIS OF THE COMMUNICATION IN A COMMUNITY OF INQUIRY

    INTED2016: 10TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE