FORCE
FORMACION DEL PROFESORADO CENTRADA EN LA ESCUELA
Publications (14) Publications in which a researcher has participated
2023
-
Derechos y responsabilidades en entornos digitales: Revisión en WOS
Innovación y retos de la educación superior: Propuestas pospandémicas (Octaedro), pp. 193-201
-
Educational constellations: a systematic review of macro-networks in education
International Journal of Educational Management, Vol. 37, Núm. 1, pp. 259-277
-
Intercultural communicative competence in higher education through telecollaboration: typology and development
Education and Information Technologies, Vol. 28, Núm. 11, pp. 13885-13912
2022
-
Burnout Syndrome in University Teachers: A Review of the Literature
International Journal of Educational Organization and Leadership, Vol. 29, Núm. 2, pp. 33-46
-
Early career researchers' identity: A qualitative review
Higher Education Quarterly, Vol. 76, Núm. 4, pp. 786-799
-
Exploring academics’ identities in today’s universities: a systematic review
Quality Assurance in Education, Vol. 30, Núm. 1, pp. 118-134
2021
-
Being a female academic under neoliberal evaluation: A systematic review
Research Evaluation, Vol. 30, Núm. 4, pp. 552-562
-
Treatment and evaluation of game as a didactic resource in the communication of teachers through social networks
European Journal of Educational Research, Vol. 10, Núm. 4, pp. 2105-2119
2020
-
Impact of the information and communication technologies on the education of students with down syndrome: A bibliometric study (2008-2018)
European Journal of Educational Research, Vol. 9, Núm. 1, pp. 79-89
-
Propuesta de formación e investigación en protección de datos en Educación Superior
Educació 2019: reptes, tendències i compromisos: Llibre d'actes: I Conferència Internacional de Recerca en Educació
2019
-
Competencia de futuros docentes en el área de seguridad digital
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 61, pp. 57-67
2018
-
Control y gestión de las emociones en la educación infantil: propuesta para su tratamiento
Trances: Transmisión del conocimiento educativo y de la salud, Vol. 10, Núm. 1, pp. 389-400
2017
-
Análisis temático de la investigación educativa soportada por Grounded Theory
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 69, Núm. 1, pp. 83-102
2016
-
ANALYSIS OF CO-OCCURRENCES OF CATEGORIES IN THE CONTENT ANALYSIS OF THE COMMUNICATION IN A COMMUNITY OF INQUIRY
INTED2016: 10TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE