VALORES, EDUCACIÃN Y POLÃTICAS
VALORES EMERGENTES, EDUCACIÃN SOCIAL Y POLÃTICAS EDUCATIVAS
Publications (12) Publications in which a researcher has participated
filter_list
Language and Linguistics
2023
-
COMMUNITY TRANSLATION: Research and Practice
Taylor and Francis, pp. 1-235
-
THE MULTILINGUAL COMMUNITY TRANSLATION CLASSROOM: Challenges and Strategies to Train Profession-Ready Graduates
Community Translation: Research and Practice (Taylor and Francis), pp. 212-229
2021
-
Design and validation of a system of categories to assess the written discourse of L2 English learners
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 36, pp. 159-174
2020
-
Los docentes de inglés en Venezuela: análisis de sus creencias y prácticas pedagógicas con respecto a la corrección de textos escritos
MLS Educational Research, Vol. 4, Núm. 1, pp. 122-138
2019
-
Professional development as a vehicle on the road towards professionalism: The AUSIT experience
inTRAlinea, Vol. 21, Núm. 1-12
-
The written production of Spanish CLIL and EFL students: Proficiency levels and error analysis
International Journal of Literacies, Vol. 26, Núm. 1, pp. 11-22
2018
-
Educación ante la muerte en personas mayores a través del análisis de la novela romántica "Sab"
Revista de humanidades, Núm. 33, pp. 149-172
-
El texto libre, una herramienta para el aprendizaje creativo
Revista complutense de educación, Vol. 29, Núm. 2, pp. 613-625
2017
-
Cultural diversity and its implications for second language writing
International Journal of Diversity in Education, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-19
-
The formation of the Bilingual secondary school teachers in Andalusia (Spain)
International Journal of Diversity in Education, Vol. 17, Núm. 3, pp. 37-46
2016
-
Identidad profesional de los directores escolares en España. Un enfoque biográfico narrativo
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 79, pp. 163-183
2015
-
Modelos de formación inicial del profesorado de Educación Secundaria en España desde una perspectiva Europea
Revista complutense de educación, Vol. 26, Núm. 3, pp. 741-757