Publications (20) Publications in which a researcher has participated View referenced research data.

filter_list Communication

2024

  1. Linguistics and marketing: The effect of foreign languages in advertising messages

    Tourism & Management Studies, Vol. 20, Núm. 1, pp. 79-89

2018

  1. CSR activities and consumer loyalty: The effect of the type of publicizing medium

    Journal of Business Economics and Management, Vol. 19, Núm. 3, pp. 431-455

2015

  1. Expert vs. novice users: comparative analysis of the effectiveness of online discounts and gifts

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 19, Núm. 1, pp. 46-61

  2. The moderating role of language on perceived risk and information-processing online

    Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 320-345

2013

  1. A cross-cultural analysis of the effect of language on perceived risk online

    Computers in Human Behavior, Vol. 29, Núm. 3, pp. 596-603

  2. E-WOM en redes sociales: antecedentes y consecuencias

    Estrategias de distribución y comportamiento de compra multicanal: tendencias y oportunidades para que fabricante y distribuidor rentabilicen sus decisiones de marketing (KRK), pp. 333-352

2012

  1. THE UTILIZATION OF NEW TECHNOLOGIES TO ENHANCE THE GRADUATE STUDENTS' PERFORMANCE: WIKIPGRAD

    INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

2011

  1. Influencia de la promoción de ventas on-line sobre la visita Web y la intención de compra on-line. Análisis de sus principales moderadores

    Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 285-307

2009

  1. La calidad del servicio turístico como antecedente de la satisfacción con el sitio web: el efecto moderador de la cultura.

    XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.

  2. Web and information technology as critical themes in the consumer behavior based research: A study with thematic networks

    Proceedings of the IADIS International Conference e-Commerce 2009, Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems, MCCSIS 2009

2007

  1. The influence of the Internet on destination satisfaction

    Internet Research, Vol. 17, Núm. 4, pp. 402-420

2002

  1. La credibilidad como elemento clave en la eficacia de la publicidad comparativa: un estudio experimental

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 8, Núm. 1, pp. 119-134

  2. La eficacia de las celebridades en la publicidad: una revisión de la literatura

    Novos desafios na Gestão, Innovação ou renovação?: XII Jornadas Luso-Espanholas de gestão científica

2001

  1. Un estudio experimental de los efectos de la publicidad comparativa versus no comparativa sobre el recuerdo del mensaje y de la marca

    Empresa y nueva economía: libro de resúmenes de trabajos presentados a las XI Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica