ADMINISTRACION DE EMPRESAS Y M
ADMINISTRACION DE EMPRESAS Y MARKETING (ADEMAR)
Publications (15) Publications in which a researcher has participated View referenced research data.
2024
-
Aplicación de indicadores bibliométricos en el diseño y evaluación de la estrategia de especialización territorial Caso de Andalucía
Revista española de documentación científica, Vol. 47, Núm. 3
-
Fashioning consumer choices: recommendation, motivation, and purchase intention toward Instagram commerce. A mediation analysis
International Journal of Fashion Design, Technology and Education, Vol. 17, Núm. 3, pp. 381-393
2023
-
A bibliometric analysis to reveal the drivers of university reputation
Journal of Marketing for Higher Education
-
Explorando el turismo en el metaverso: Estrategias de gestión y marketing
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 271-285
-
New technologies for the conservation and preservation of cultural heritage through a bibliometric analysis
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development
2022
-
Selling on Instagram: Factors that Determine the Adoption of Instagram Commerce
International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 38, Núm. 11, pp. 1004-1022
-
Sustainable Crafts: Describing Conceptual Evolution Through a Bibliometric Analysis and Systematic Literature Review
Frontiers in Environmental Science, Vol. 10
2020
-
The tipping point in the status of socially responsible consumer behavior research? A bibliometric analysis
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 8, pp. 1-23
2016
-
Variable selection for payment in social networks: Introducing the Hy-index
Computers in Human Behavior, Vol. 56, pp. 45-55
2015
-
Discovering prominent themes in integrated marketing communication research from 1991 to 2012: A co-word analytic approach
International Journal of Advertising, Vol. 34, Núm. 4, pp. 678-701
2014
-
Las estructuras basadas en la institución como determinantes de la confianza hacia la banca electrónica
Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 2, pp. 113-141
2013
-
The acceptance of microblogging in the learning process: The µBAM model
JOTSE, Vol. 3, Núm. 1, pp. 31-48
2012
-
THE UTILIZATION OF NEW TECHNOLOGIES TO ENHANCE THE GRADUATE STUDENTS' PERFORMANCE: WIKIPGRAD
INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
2011
-
Influencia de la promoción de ventas on-line sobre la visita Web y la intención de compra on-line. Análisis de sus principales moderadores
Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 285-307
2001
-
Jerarquización de una cartera de clientes mediante redes neuronales artificiales
Empresa y nueva economía: libro de resúmenes de trabajos presentados a las XI Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica