MIGUEL ÁNGEL
RODRÍGUEZ MOLINA
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
JOSÉ ALBERTO
CASTAÑEDA GARCÍA
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
Publicacions en què col·labora amb JOSÉ ALBERTO CASTAÑEDA GARCÍA (28)
2024
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The impact of destination-brand social media content on consumer online brand-related activities (COBRAs)
Tourism Management Perspectives, Vol. 51
2023
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Establecimiento de sinergias entre destinos para afrontar la masificación turística. El caso de la ciudad de Granada
Arquitectura excavada y paisaje cultural: conversaciones entre territorios (Dykinson), pp. 459-463
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Planificación para el desarrollo económico sostenible de Andalucía como destino turístico
El futuro del turismo en Andalucía (Dykinson), pp. 33-51
2022
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Determinants of the Likelihood of Tourist Spending in Cultural Micro-Destinations: Type, Timing, and Distance of the Activity as Predictors
SAGE Open, Vol. 12, Núm. 3
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Forecasting a post-COVID-19 economic crisis using fuzzy cognitive maps: a Spanish tourism-sector perspective
Current Issues in Tourism, Vol. 25, Núm. 13, pp. 2048-2062
2021
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Análisis de la dispersión del gasto turístico en destinos sobreexplotados a través del uso de nuevas tecnologías: el caso de Granada, España
Investigaciones Turísticas, Núm. 21, pp. 106-127
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How do monetary and time spend explain cultural tourist satisfaction?
Tourism Management Perspectives, Vol. 37
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Identifying tourist profiles to reduce overtourism: the case of a cultural destination
International Journal of Tourism Cities, Vol. 7, Núm. 4, pp. 962-985
2020
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Online Marketing Effectiveness - the influence of information load and digital literacy, a cross-country comparison
Electronic Markets, Vol. 30, Núm. 4, pp. 759-773
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The Effect of Message Consistency and Destination-Positioning Brand Strategy Type on Consumer-Based Destination Brand Equity
Journal of Travel Research, Vol. 59, Núm. 8, pp. 1447-1463
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The role of numeracy and information load in the tourist decision-making process
Psychology and Marketing, Vol. 37, Núm. 1, pp. 27-40
2019
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Analysis of domestic cultural tourism spend by segment in the city of Granada: An observational data approach
Tourism Management Perspectives, Vol. 29, pp. 18-30
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Análisis de la secuencia de visita a Granada de los turistas: Diferencias por origen y grado de experiencia con el destino
Estudios de economía aplicada, Vol. 37, Núm. 1, pp. 105-121
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Destination brand equity-formation: Positioning by tourism type and message consistency
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 12, pp. 114-124
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Efecto de los tipos de influencia interpersonal en la adopción de opiniones en Internet
Omnichannel Marketing: las nuevas reglas de la distribución y el consumo en un mundo omnicanal (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 143-165
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Explaining tourist behavioral loyalty toward mobile apps
Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 10, Núm. 3, pp. 445-460
2018
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Empleo del GPS como base para analizar la secuencia de visita de los turistas
International journal of scientific management and tourism, Vol. 4, Núm. 2, pp. 391-412
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Mavenismo: Un análisis de sus motivaciones
Hipertext.net: Revista Académica sobre Documentación Digital y Comunicación Interactiva, Núm. 16
2015
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The contribution of website design to the generation of tourist destination image: The moderating effect of involvement
Tourism Management, Vol. 47, pp. 303-317
2013
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Análisis de las reacciones del turista ante distintos sellos de calidad para alojamientos rurales
Revista española de investigación de marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 105-123