Aportaciones congreso (33) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. A preliminary approach to allocate categories of buildings into lands based on generative design

    IEEE International Conference on Fuzzy Systems

  2. A study on exposure of workers to the risks arising from physical agents in the olive sector in andalusia (south Spain)

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  3. Acoustic analysis of ancient clay bricks from zamora (Spain) to determine its contribution in reduction of environmental noise

    REHABEND

  4. Adquiriendo competencias específicas y transversales mediante metodología de aprendizaje grupal con gamificación

    Conference proceedings CIVINEDU 2020: 4th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation September 23-24, 2020

  5. An Approach to Explore Historical Construction Accident Data Using Data Mining Techniques

    Advances in engineering networks: proceedings of the 12th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management

  6. Análisis del aprendizaje basado en el juego en asignaturas de eficiencia energética de edificios de máster universitario

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  7. Approcci culturali al paesaggio di Granada: il ruolo dell'architettura nella città cristianizzata. Il caso dell'Hospital Real

    La città globale. La condizione urbana come fenomeno pervasivo

  8. Aprendizaje basado en proyectos interuniversitarios y entre titulaciones para la adquisición de competencias transversales y específicas

    Edunovatic 2020. Conference Proceedings: 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 10 - 11, 2020

  9. Desarrollo de competencias de gestión de proyectos de construcción con Building Information Modelling

    Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa

  10. Design of hemp aggregate concretes for rehabilitation and retrofit works of vernacular architecture. Valorisation of hemp waste

    REHABEND

  11. Diez versiones de Asplund en San Giorgio: el pabellón del Vaticano en la XVI Bienal de arquitectura de Venecia

    Visiones urbanas. IX Jornadas Internacionales Arte y Ciudad: Madrid, 21, 22 y 23 de octubre de 2020

  12. Evaluation of thermal behavior in an early 20th century valladolid brick facade, according to its water content

    REHABEND

  13. GIS methodology and SDI for risk analysis in medieval defensive earth architecture: Territorial characterization through spatial analysis, delphi method and analytic hierarchy process

    Science and Digital Technology for Cultural Heritage - Interdisciplinary Approach to Diagnosis, Vulnerability, Risk Assessment and Graphic Information Models - Proceedings of the 4th International Congress Science and Technology for the conservation of cultural heritage, TECHNOHERITAGE 2019

  14. Habitable. Accessibility to heritage by applying a fuzzy multicriteria analysis

    REHABEND

  15. Inclusión de competencias en sostenibilidad a través del uso de modelos digitales 3D

    Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa

  16. Instrumentalización del hueco en arquitectura: interacciones contemporáneas con el entorno

    Visiones urbanas. IX Jornadas Internacionales Arte y Ciudad: Madrid, 21, 22 y 23 de octubre de 2020

  17. Internacionalización de los contenidos docentes de auditoría energética en máster universitario durante los cursos 2018/2019 y 2019/2020

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  18. Is the information symmetry sufficient in the promotion of energy efficient housing? Main results of the enervalor project

    REHABEND

  19. La aplicación de la lógica difusa para establecer valoraciones en la toma de decisiones de la modificación de contenidos docentes

    X Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia: (CUICIID 2020). Libro de Actas

  20. Mechanical behaviour and reliability of ancient clay bricks from zamora (Spain) under three point bending test

    REHABEND