Capítulos de Libro (8) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. El uso de recursos web y modelos digitales para el desarrollo de competencias en sostenibilidad en la docencia práctica no presencial

    La tecnología como eje del cambio metodológico (UMA Editorial), pp. 1974-1977

  2. Falling from the sky: Aerial photogrammetry and LiDAR applied to the archaeology of architecture andlandscape: two fortifications from the Alpujarra (Granada, Spain)

    Studies in Archaeometry: Proceedings of the Archaeometry Symposium at NORM 2019, June 16-19, Portland, Oregon, Portland State University (Archaeopress), pp. 87-174

  3. Management of Acoustic Comfort in Learning Spaces Using Building Information Modelling (BIM)

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 409-417

  4. Noise Management in the Construction Industry Using Building Information Modelling Methodology (BIM): A Tool for Noise Mapping Simulation

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 181-188

  5. Practical Use of Noise Mapping to Reduce Noise Exposure in the Construction Industry

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 209-216

  6. Prediction Model of Construction Accidents During the Execution of Structures Using Decision Tree Technique

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 133-140

  7. Soleamiento e iluminación natural en la edificación siguiendo un modelo conjunto de clase invertida y resolucion de problemas

    Ciclos de mejora en el aula, año 2019: Experiencias de innovación docente de la Universidad de Sevilla (Secretariado de Formación y Evaluación), pp. 1615-1639

  8. Torres, murallas, castillos: la didáctica aplicada a la arquitectura defensiva medieval. Fundamentos y estrategias docentes para su conocimiento y conservación

    Los nuevos retos en ciencias sociales, artes y humanidades (Gedisa), pp. 369-384