Concepts and strategies on how to train and motivate teachers to implement a kindergarten-based, family-involved intervention to prevent obesity in early childhood. The ToyBox-study
- Payr, A.
- Birnbaum, J.
- Wildgruber, A.
- Kreichauf, S.
- Androutsos, O.
- Lateva, M.
- De Decker, E.
- De Craemer, M.
- Iotova, V.
- Koletzko, B.
- Grammatikaki, E.
- Katsarou, C.
- Apostolidou, E.
- Efstathopoulou, E.
- Duvinage, K.
- Ibrügger, S.
- Strauß, A.
- Herbert, B.
- Geyer, C.
- De Bourdeaudhuij, I.
- Cardon, G.
- Craemer, M.D.
- Decker, E.D.
- Annemans, L.
- De Henauw, S.
- Maes, L.
- Vereecken, C.
- Assche, J.V.
- Pil, L.
- Paw, M.C.A.
- te Velde, S.
- Moreno, L.
- Mouratidou, T.
- Fernandez, J.
- Mesana, M.
- De Miguel-Etayo, P.
- González-Gil, E.M.
- Gracia-Marco, L.
- Oves, B.
- Yngve, A.
- Kugelberg, S.
- Lynch, C.
- Mosdøl, A.
- Nilsen B., B.B.
- Summerbell, C.
- Moore, H.
- Douthwaite, W.
- Nixon, C.
- Socha, P.
- Kulaga, Z.
- Zych, K.
- Góźdź, M.
- Gurzkowska, B.
- Szott, K.
- Usheva, N.
- Galcheva, S.
- Marinova, V.
- Radkova, Z.
- Feschieva, N.
- Lobstein, T.
- Aikenhead, A.
- Buijs, G.
- Dorgelo, A.
- Nethe, A.
- Jansen, J.
- Gmeiner, O.
- Retterath, J.
- Wildeis, J.
- Günthersberger, A.
- Gibson, L.
- Voegele, C.
- Mostrar todos los/as autores/as +
ISSN: 1467-789X, 1467-7881
Año de publicación: 2014
Volumen: 15
Número: SUPPL.3
Páginas: 40-47
Tipo: Artículo