La credibilitat dels sistemes d'avaluació formativa en la formació inicial del professorat d'educació física

  1. Buscà Donet, Francesc
  2. Rivera García, Enrique
  3. Trigueros Cervantes, Carmen
Revista:
Temps d’Educació

ISSN: 0214-7351

Año de publicación: 2012

Número: 43

Páginas: 167-184

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Temps d’Educació

Resumen

Aquest treball mostra els resultats d'una discussió en grup realitzada amb mestres i professorat d'educació física. El tema central de la discussió s'ha concretat al voltant dels processos d'avaluació viscuts en el període de formació inicial. A partir d'una anàlisi de contingut i d'una anàlisi qualitativa de la transcripció de la discussió, els autors han pogut identificar els tòpics i les principals creences relacionades amb l'avaluació i la qualificació dels aprenentatges a la Universitat. Les conclusions mostren com les opinions dels participants en la discussió es vinculen amb els principals factors que els teòrics consideren com a fonamentals per establir la credibilitat dels sistemes d'avaluació formativa. Aquests resultats són part de la recerca La evaluación en la formación inicial del profesorado de educación física.