Aprenentatge basat en projectes. Línies d’avenç per a una innovació centenària

  1. Fernando Trujillo Sáez 1
  1. 1 Universidad de Granada
    info

    Universidad de Granada

    Granada, España

    ROR https://ror.org/04njjy449

Zeitschrift:
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura

ISSN: 1133-9845

Datum der Publikation: 2017

Nummer: 75

Seiten: 42-48

Art: Artikel

Andere Publikationen in: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura

Zusammenfassung

L’aprenentatge basat en projectes és una proposta educativa amb una àmplia tradició, tant en literatura pedagògica com en investigació i, especialment, en pràctiques d’aula. Aquesta tradició ens permet tenir una visió clara del seu potencial, com també de quin podria ser el camí per dissenyar projectes d’aprenentatge eficaços i memorables, especialment a les àrees lingüístiques, on predominen els elements curriculars flexibles, d’aplicació social i vinculats amb el saber fer. Per acabar, l’ABP és, a més a més, una estratègia innovadora «avaluable» i «observable», dos dels trets que permeten preveure que una innovació determinada pot ser implantada i sostinguda al llarg del temps.