Which one? A comparative study of traditional and sports uniforms on academic achievement, cognitive performance, playtime, bullying, and discrimination in adolescents: The Cogni-Action Project

  1. Cristi-Montero, C.
  2. Solis-Urra, P.
  3. Sanchez-Martinez, J.
  4. Olivares-Arancibia, J.
  5. Hernández-Jaña, S.
  6. Gajardo-Araya, G.
  7. Palma-Leal, X.
  8. Sadarangani, K.P.
  9. Portela Estinto, M.
  10. Encina, Y.
  11. Alvarez, C.
  12. Delgado-Floody, P.
  13. Aguilar-Farias, N.
  14. Ferrari, G.
  15. Mahecha-Matsudo, S.
  16. Zavala-Crichton, J.P.
  17. Ibarra-Mora, J.
  18. Parra-Saldías, M.
  19. Nanjarí-Miranda, R.
  20. Rodríguez-Rodríguez, F.
Revista:
Frontiers in Public Health

ISSN: 2296-2565

Año de publicación: 2022

Volumen: 10

Tipo: Artículo

DOI: 10.3389/FPUBH.2022.917970 GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor