Design of a training plan for beginner professors from the department of physiology

  1. M. López-Jurado
  2. J. Díaz Castro
  3. F. Amaro
  4. V. Aparicio
  5. P. Aranda
  6. M. Flor-Alemany
  7. M. De la Mata
  8. G. Dominguez
  9. M. García Burgos
  10. L. Herrera
  11. J.J. Ramos
  12. G. Kapravelou
  13. J. Llopis
  14. I. López Aliaga
  15. M. López Frias
  16. J. Moreno-Fernández
  17. M.D. Navarro
  18. J. Ochoa
  19. E. Rebollo García
  20. H. Rodríguez
  21. I. Rodriguez
  22. J.M. Romero
  23. I. Rusanova
  24. A. Soriano
  25. F. Vargas
  26. H. Vázquez
  27. F. Vives
  28. J.M. Porres
  29. R. Martínez
  30. Mostrar todos los/as autores/as +
Libro:
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021.

Editorial: IATED Academy

ISBN: 978-84-09-31267-2

Año de publicación: 2021

Páginas: 742-746

Congreso: Edulearn. International conference on Education and New Learning Technology (12. 2020. null)

Tipo: Aportación congreso