THE TEACHING TEAM OF EXPERIENCED AND BEGINNER PROFESSORS CONTRIBUTES TO THE CONTINUOUS IMPROVEMENT OF THE TEACHING IN THE UNIVERSITY OF GRANADA

  1. Munoz Alferez, M. J.
  2. Diaz-Castro, J.
  3. Paredes, J. M.
  4. Rufian-Henares, J. A.
  5. Ruedas, M. J.
  6. Orte, A.
  7. Lopez-Viota, M.
  8. Saez, M. J.
  9. Cruz-Lopez, O.
  10. Garcia-Fernandez, E.
  11. Nestares, T.
  12. Lopez-Frias, M.
  13. Campos-Rosa, J.
  14. Planells, E.
  15. Miguel-Alvarez, D.
  16. Romero-Perez, M.
  17. Rodriguez-Gomez, I. M.
  18. Gomez-Guzman, M.
  19. Garcia-Rubino, M. E.
  20. Sanchez-Santos, M.
  21. Pastoriza de la Cueva, S.
  22. Moreno-Fernandez, J.
  23. Rodriguez-Maldonado, C.
  24. Fernandez-Gonzalez, M., V
  25. Chaves, C.
  26. de Teresa, C.
  27. Sanchez, C.
  28. Juarez, B.
  29. Lopez-Aliaga, I
  30. Mostrar todos los/as autores/as +
Colección de libros:
EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
  1. Chova, LG (coord.)
  2. Martinez, AL (coord.)
  3. Torres, IC (coord.)

ISSN: 2340-1117

ISBN: 978-84-09-02709-5

Año de publicación: 2018

Páginas: 2594-2600

Congreso: 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN)

Tipo: Aportación congreso