TUTORING AND ACADEMIC/PROFESSIONAL ORIENTATION FOR STUDENTS OF THE PHYSICS DEGREE AT THE UNIVERSITY OF GRANADA, SPAIN

  1. Florido, E.
  2. Guerrero-Rascado, J. L.
  3. Alados-Arboledas, L.
  4. Anguiano, M.
  5. Barros, E.
  6. Biel, B.
  7. Callejas, J.
  8. Canca, P.
  9. Foyo, I.
  10. Garcia-Recio, C.
  11. Godoy, A.
  12. Gutierrez, L.
  13. Hurtado, P.
  14. Illana, J. I.
  15. Lopez-Lopez, M. T.
  16. Lopez-Martin, M.
  17. Martinez, C.
  18. Martin-Molina, A.
  19. Moncho, A.
  20. Montes, J.
  21. Tinaut, F.
  22. Zurita, A.
Colección de libros:
9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17)
  1. Chova, LG (coord.)
  2. Martinez, AL (coord.)
  3. Torres, IC (coord.)

ISSN: 2340-1117

ISBN: 978-84-697-3777-4

Año de publicación: 2017

Páginas: 5626-5630

Congreso: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN)

Tipo: Aportación congreso