TUTORING AND ACADEMIC/PROFESSIONAL ORIENTATION FOR STUDENTS OF THE PHYSICS DEGREE AT THE UNIVERSITY OF GRANADA, SPAIN
- Florido, E.
- Guerrero-Rascado, J. L.
- Alados-Arboledas, L.
- Anguiano, M.
- Barros, E.
- Biel, B.
- Callejas, J.
- Canca, P.
- Foyo, I.
- Garcia-Recio, C.
- Godoy, A.
- Gutierrez, L.
- Hurtado, P.
- Illana, J. I.
- Lopez-Lopez, M. T.
- Lopez-Martin, M.
- Martinez, C.
- Martin-Molina, A.
- Moncho, A.
- Montes, J.
- Tinaut, F.
- Zurita, A.
- Chova, LG (coord.)
- Martinez, AL (coord.)
- Torres, IC (coord.)
ISSN: 2340-1117
ISBN: 978-84-697-3777-4
Año de publicación: 2017
Páginas: 5626-5630
Congreso: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN)
Tipo: Aportación congreso