Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat d'Alacant (28)

2024

  1. Does stress response axis activation differ between patients with autoimmune disease and healthy people?

    Stress and Health, Vol. 40, Núm. 4

  2. Effects of an executive function programme (PEFEN) on preschool children: a pilot study

    Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 47, Núm. 1, pp. 113-137

2023

  1. STIMULATION OF EXECUTIVE FUNCTIONS IN SCHOOL-AGE CHILDREN

    REVISTA UNIVERSIDAD Y SOCIEDAD, Vol. 15, pp. 429-435

2021

  1. Alteraciones psicológicas durante el embarazo como predictores de salud en la edad adulta

    Programación fetal: ambiente de crecimiento y desarrollo prenatal (Pirámide), pp. 117-128

  2. Differences in neuropsychological performance between refugee and non-refugee children in palestine

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 11

  3. Effect of COVID-19 confinement on the mental status of patients with systemic lupus erythematosus

    Medicina Clinica, Vol. 156, Núm. 8, pp. 379-385

  4. Exposición a estrés prenatal y desarrollo de enfermedades infantiles

    Programación fetal: ambiente de crecimiento y desarrollo prenatal (Pirámide), pp. 57-68

2020

  1. Increased amygdala activations during the emotional experience of death-related pictures in complicated grief: An fMRI study

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 9, Núm. 3

  2. Influence of Socio-Economic Status on Psychopathology in Ecuadorian Children

    Frontiers in Psychiatry, Vol. 11

  3. Investigación e innovación educativa en estrés universitario en Ciencias Sociales y de la Salud

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 917-920

  4. Psychometric Properties of the Spanish Adaptation of the Personality Assessment Inventory in Correctional Settings: An ESEM Study

    Journal of Personality Assessment, Vol. 102, Núm. 1, pp. 75-87