Publicaciones en las que colabora con Francisco José Martínez López (7)

2015

  1. Desarrollo de entornos personales de aprendizaje en la docencia de management en posgrado (PID 12-169)

    Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada.: Vol. 4 (Editorial Universidad de Granada), pp. 484-500

2006

  1. Motivations for consumption behaviours on the web: a conceptual model based on a holistic approach

    International Journal of Electronic Marketing and Retailing, Vol. 1, Núm. 1, pp. 3-20

2005

  1. Las motivaciones de comportamiento de consumo "on line"

    Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 349-370

  2. Online shopping, the standard learning hierarchy, and consumers' internet expertise: An American-Spanish comparison

    Internet Research, Vol. 15, Núm. 3, pp. 312-334

  3. Una metodología "ad hoc" para evaluar las prácticas de comercio electrónico en los mercados de consumo B2C

    Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 93-142

2003

  1. A proposal for estimating consumer behaviour models based on fuzzy association rules

    Emergent solutions for the information and knowledge economy: proceedings of the Tenth International Association for Fuzzy-Set Management and Economy Congress. León, October 9-11, 2003