Francisco José
Martínez López
Publicaciones en las que colabora con Francisco José Martínez López (7)
2015
-
Desarrollo de entornos personales de aprendizaje en la docencia de management en posgrado (PID 12-169)
Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada.: Vol. 4 (Editorial Universidad de Granada), pp. 484-500
2006
-
Motivations for consumption behaviours on the web: a conceptual model based on a holistic approach
International Journal of Electronic Marketing and Retailing, Vol. 1, Núm. 1, pp. 3-20
2005
-
Las motivaciones de comportamiento de consumo "on line"
Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 349-370
-
Online shopping, the standard learning hierarchy, and consumers' internet expertise: An American-Spanish comparison
Internet Research, Vol. 15, Núm. 3, pp. 312-334
-
Una metodología "ad hoc" para evaluar las prácticas de comercio electrónico en los mercados de consumo B2C
Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 93-142
2004
-
Fuzzy association rules for estimating consumer behaviour models and their application to explaining trust in internet shopping
Fuzzy economic review, Vol. 9, Núm. 2, pp. 3-26
2003
-
A proposal for estimating consumer behaviour models based on fuzzy association rules
Emergent solutions for the information and knowledge economy: proceedings of the Tenth International Association for Fuzzy-Set Management and Economy Congress. León, October 9-11, 2003