Datos, Educación y Sociedad
DatES
Universidad de Huelva
Huelva, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Huelva (9)
2018
-
Conocimiento del contenido sobre correlación y regresión de futuros profesores
RELIME. Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, Vol. 21, Núm. 3, pp. 325-348
2016
-
Developing a questionnaire to assess the probability content knowledge of prospective primary school teachers
Statistics Education Research Journal, Vol. 15, Núm. 2, pp. 197-215
2015
-
Conocimiento matemático de profesores de primaria en formación para la enseñanza de la probabilidad: un estudio exploratorio
Práxis Educativa, Vol. 10, Núm. 1, pp. 11-34
-
Prospective teachers’ semiotic conflicts in computing probabilities from a two-way table
International Electronic Journal of Mathematics Education, Vol. 10, Núm. 1, pp. 3-16
-
Prospective teachers’ semiotic conflicts in computing probabilities from a two-way table
International Electronic Journal of Mathematics Education, Vol. 10, Núm. 1, pp. 3-16
2012
-
PROSPECTIVE TEACHERS' DIFFICULTIES IN SOLVING BAYES PROBLEMS
PROCEEDINGS OF THE 36TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL. 1: OPPORTUNITIES TO LEARN IN MATHEMATICS EDUCATION
2011
-
PROSPECTIVE TEACHERS' COMMON AND SPECIALIZED KNOWLEDGE IN A PROBABILITY TASK
PROCEEDINGS OF THE SEVENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME 7)
2010
-
Difficulties of future teachers in the reading and calculation of probabilites in tables of double entries
Investigacion en educacion matematica XIV
2009
-
El lenguaje de los gráficos estadísticos
Unión: revista iberoamericana de educación matemática, Núm. 18, pp. 93-104