BLANCA LUISA
DELGADO MÁRQUEZ
CATEDRÁTICA DE UNIVERSIDAD
JUAN ALBERTO
ARAGÓN CORREA
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
Publikationen, an denen er mitarbeitet JUAN ALBERTO ARAGÓN CORREA (13)
2023
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Red de sensores inteligentes para un turismo más sostenible en el Parque Natural Sierra Nevada
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 207-209
2022
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How do shareholders influence international firms’ environmental strategies? The differential impact of strategic and financial investors
Long Range Planning, Vol. 55, Núm. 6
2016
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Trust when financial implications are not the aim: the integration of sustainability into management education
Journal of Business Economics and Management, Vol. 17, Núm. 6, pp. 1172-1188
2015
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Does knowledge explain trust behaviors and outcomes? The different influences of initial knowledge and experiential knowledge on personal trust interactions
International Journal of Human Resource Management, Vol. 26, Núm. 11, pp. 1498-1513
2013
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On the Measurement of Interpersonal Trust Transfer: Proposal of Indexes
Social Indicators Research, Vol. 113, Núm. 1, pp. 433-449
2012
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Docencia práctica para la gestión responsable II: consulta y estudio de datos de empresas para facilitar las prácticas de gestión real (PID 09-102)
Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada. (Editorial Universidad de Granada), pp. 534-542
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The dynamic nature of trust transfer: Measurement and the influence of reciprocity
Decision Support Systems, Vol. 54, Núm. 1, pp. 226-234
2011
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Fostering Integrity in Business Education: An Analysis of Academic Administrators' Perceptions at Spanish Business Schools
MANAGEMENT EDUCATION FOR INTEGRITY: ETHICALLY EDUCATING TOMORROW'S BUSINESS LEADERS (EMERALD GROUP PUBLISHING LTD), pp. 89-104
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Social networks and trust-building processes: Implications for organizational environments
Handbook of Research on Business Social Networking: Organizational, Managerial, and Technological Dimensions (IGI Global), pp. 358-373
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Sustainability in Business Curricula: Toward a Deeper Understanding and Implementation
GLOBAL SUSTAINABILITY AS A BUSINESS IMPERATIVE (PALGRAVE), pp. 75-89
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Sustainability: trust perceptions : feeding the seed of a more sustainable socio-economical model through environmental behavior at university institutions: the role of trust perceptions
La economía social, pilar de un nuevo modelo de desarrollo económico sostenible
2009
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Creando comportamientos basados en la confianza a través de la página web corporativa: creencias generales y específicas
Administrando en entornos inciertos = managing in uncertain environment
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La importancia de la gestión de los costes medioambientales y su relación con la estrategia medioambiental: un estudio de caso en el sector del transporte de mercancias
Administrando en entornos inciertos = managing in uncertain environment