FRANCISCO
MUÑOZ LEIVA
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
Diego
Gómez-Carmona
Diego Gómez-Carmona-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (8)
2022
-
Environmental concern as a moderator of information processing: A fMRI study
Journal of Cleaner Production, Vol. 369
-
Influencia de la apelación del mensaje en la atención. Un estudio de eye-tracking
Vivat Academia, Núm. 155
-
La efectividad de la publicidad medioambiental: un análisis del recuerdo publicitario a través de la neurociencia
Icono14, Vol. 20, Núm. 2
2021
-
The Effect of Consumer Concern for the Environment, Self-Regulatory Focus and Message Framing on Green Advertising Effectiveness: An Eye Tracking Study
Environmental Communication, Vol. 15, Núm. 6, pp. 813-841
-
What do you want to eat? Influence of menu description and design on consumer’s mind: An fmri study
Foods, Vol. 10, Núm. 5
2019
-
Measuring advertising effectiveness in Travel 2.0 websites through eye-tracking technology
Physiology and Behavior, Vol. 200, pp. 83-95
-
Sparking interest in restaurant dishes? Cognitive and affective processes underlying dish design and ecological origin. An fMRI study
Physiology and Behavior, Vol. 200, pp. 116-129
2018
-
Analizando el diseño de la comunicación de energías renovables: un estudio basado en resonancias magnéticas funcionales
DYNA energía y sostenibilidad, Vol. 7, Núm. 1