MARÍA ISABEL
VIEDMA DEL JESÚS
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
FRANCISCO
MUÑOZ LEIVA
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con FRANCISCO MUÑOZ LEIVA (4)
2016
-
The moderating effect of user experience on satisfaction with electronic banking: empirical evidence from the Spanish case
Information Systems and e-Business Management, Vol. 14, Núm. 1, pp. 141-165
2012
-
An application of co-word analysis and bibliometric maps for detecting the most highlighting themes in the consumer behaviour research from a longitudinal perspective
Quality and Quantity, Vol. 46, Núm. 4, pp. 1077-1095
-
Aplicación de un sistema de m-learning a las enseñanzas de marketing (PID 09-176): Elaboración de materiales multimedia y su distribución a través de dispositivos móviles
Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada.: Vol. 1 (Editorial Universidad de Granada), pp. 199-204
2009
-
Web and information technology as critical themes in the consumer behavior based research: A study with thematic networks
Proceedings of the IADIS International Conference e-Commerce 2009, Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems, MCCSIS 2009