JUAN ALBERTO
ARAGÓN CORREA
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
EULOGIO
CORDÓN POZO
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con EULOGIO CORDÓN POZO (10)
2016
-
Trust when financial implications are not the aim: the integration of sustainability into management education
Journal of Business Economics and Management, Vol. 17, Núm. 6, pp. 1172-1188
2011
-
Differentiating the effects of the institutional environment on corporate entrepreneurship
Management Decision, Vol. 49, Núm. 10, pp. 1677-1693
2009
-
Potential of the Corporate Web Site to Generate Trust in Environmentally Risky Firms
2009 IEEE INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON TECHNOLOGY AND SOCIETY
-
Potential of the corporate web site to generate trust in environmentally risky firms
International Symposium on Technology and Society, Proceedings
2008
-
Libro blanco de las universidades andaluzas: situación de las universidades andaluzas ante la sociedad del conocimiento
Consejería de Innovación, Ciencia y Empresa
2007
-
Leadership and organizational learning's role on innovation and performance: Lessons from Spain
Industrial Marketing Management, Vol. 36, Núm. 3, pp. 349-359
2006
-
Integración departamental y éxito de la innovación: la relación entre I+D/Marketing y la generación de productos en las empresas españolas de alta tecnología
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 15, Núm. 2, pp. 151-172
-
Inter-departmental collaboration and new product development success: A study on the collaboration between marketing and R&D in Spanish high-technology firms
International Journal of Technology Management, Vol. 35, Núm. 1-4, pp. 52-79
2005
-
The influence of strategic dimensions and the environment on the introduction of internet as innovation into small and medium-sized enterprises
Technology Analysis and Strategic Management, Vol. 17, Núm. 2, pp. 205-218
2000
-
La influencia del tamaño, las dimensiones estratégicas y el entorno en la implantación de innovaciones en la organización: internet en las pequeñas y medianas empresas
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 6, Núm. 2, pp. 91-110