LUIS MIGUEL
MOLINA FERNÁNDEZ
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
FRANCISCO J.
LLORENS MONTES
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con FRANCISCO J. LLORENS MONTES (19)
2012
-
Un modelo de aprendizaje basado en el fomento del trabajo autónomo del alumno aplicado a la disciplina de dirección de operaciones en el ámbito empresarial (PID 09-141)
Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada.: Vol. 1 (Editorial Universidad de Granada), pp. 149-154
2011
-
Environment-quality management coalignment across industrial contexts: An empirical investigation of performance implications
Industrial Marketing Management, Vol. 40, Núm. 5, pp. 730-742
2009
-
The moderating effect of slack resources on the relation between quality management and organisational learning
International Journal of Production Research, Vol. 47, Núm. 19, pp. 5501-5523
2007
-
Relationship between quality management practices and knowledge transfer
Journal of Operations Management, Vol. 25, Núm. 3, pp. 682-701
2006
-
Influencia conjunta de la ISO 9000 y la gestión de la calidad total en las transferencias internas de conocimiento
ISO 9000, ISO 14001 y otros estándares de gestión, pasado, presente y futuro: reflexiones teóricas y conclusiones empíricas desde el ámbito académico (Thomson Reuters-Civitas), pp. 75-88
-
Six Sigma and management theory: Processes, content and effectiveness
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 17, Núm. 4, pp. 485-506
-
Total quality management, strategic orientation and organizational performance: The case of Spanish companies
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 17, Núm. 3, pp. 303-323
2005
-
Environment-quality management coalignment across industrial contexts: An empirical investigation of performance implications
IEEE International Engineering Management Conference
-
Flexibility of manufacturing systems, strategic change and performance
International Journal of Production Economics, Vol. 98, Núm. 3, pp. 273-289
2004
-
Assessing the organizational climate and contractual relationship for perceptions of support for innovation
International Journal of Manpower, Vol. 25, Núm. 2
-
TQM and ISO 9000 effects on knowledge transferability and knowledge transfers
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 15, Núm. 7, pp. 1001-1015
2003
-
An analysis of the relationship between quality and perceived innovation: "The case of financial firms"
Industrial Management and Data Systems, Vol. 103, Núm. 8-9, pp. 579-590
-
La investigación en gestión de la calidad en España (1990-1999)
Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Núm. 16, pp. 5-26
-
Quality management in banking services: An approach to employee and customer perceptions
Quality control and applied statistics, Vol. 48, Núm. 5, pp. 575-578
-
Quality management in banking services: An approach to employee and customer perceptions
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 14, Núm. 3, pp. 305-323
2002
-
Calidad total: una investigación comparativa atendiendo a la dimensión empresarial
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 8, Núm. 2, pp. 119-132
-
Estudio de los patrones de citación de las publicaciones españolas: El caso de la gestión de la calidad
Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 2715, pp. 29-38
-
Estudio de los patrones de citación de las publicaciones españolas: el caso de la gestión de la calidad
Novos desafios na Gestão, Innovação ou renovação?: XII Jornadas Luso-Espanholas de gestão científica
2001
-
Un análisis de la metodología de evaluación y diagnóstico de la calidad de servicio en el Sistema Bancario Español
Banca y finanzas: Revista profesional de gestión financiera, Núm. 62, pp. 6-11