Publicaciones en las que colabora con FRANCISCO J. LLORENS MONTES (19)

2012

  1. Un modelo de aprendizaje basado en el fomento del trabajo autónomo del alumno aplicado a la disciplina de dirección de operaciones en el ámbito empresarial (PID 09-141)

    Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada.: Vol. 1 (Editorial Universidad de Granada), pp. 149-154

2009

  1. The moderating effect of slack resources on the relation between quality management and organisational learning

    International Journal of Production Research, Vol. 47, Núm. 19, pp. 5501-5523

2007

  1. Relationship between quality management practices and knowledge transfer

    Journal of Operations Management, Vol. 25, Núm. 3, pp. 682-701

2006

  1. Influencia conjunta de la ISO 9000 y la gestión de la calidad total en las transferencias internas de conocimiento

    ISO 9000, ISO 14001 y otros estándares de gestión, pasado, presente y futuro: reflexiones teóricas y conclusiones empíricas desde el ámbito académico (Thomson Reuters-Civitas), pp. 75-88

  2. Six Sigma and management theory: Processes, content and effectiveness

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 17, Núm. 4, pp. 485-506

  3. Total quality management, strategic orientation and organizational performance: The case of Spanish companies

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 17, Núm. 3, pp. 303-323

2005

  1. Environment-quality management coalignment across industrial contexts: An empirical investigation of performance implications

    IEEE International Engineering Management Conference

  2. Flexibility of manufacturing systems, strategic change and performance

    International Journal of Production Economics, Vol. 98, Núm. 3, pp. 273-289

2004

  1. Assessing the organizational climate and contractual relationship for perceptions of support for innovation

    International Journal of Manpower, Vol. 25, Núm. 2

  2. TQM and ISO 9000 effects on knowledge transferability and knowledge transfers

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 15, Núm. 7, pp. 1001-1015

2003

  1. An analysis of the relationship between quality and perceived innovation: "The case of financial firms"

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 103, Núm. 8-9, pp. 579-590

  2. La investigación en gestión de la calidad en España (1990-1999)

    Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Núm. 16, pp. 5-26

  3. Quality management in banking services: An approach to employee and customer perceptions

    Quality control and applied statistics, Vol. 48, Núm. 5, pp. 575-578

  4. Quality management in banking services: An approach to employee and customer perceptions

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 14, Núm. 3, pp. 305-323

2002

  1. Calidad total: una investigación comparativa atendiendo a la dimensión empresarial

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 8, Núm. 2, pp. 119-132

  2. Estudio de los patrones de citación de las publicaciones españolas: El caso de la gestión de la calidad

    Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 2715, pp. 29-38

  3. Estudio de los patrones de citación de las publicaciones españolas: el caso de la gestión de la calidad

    Novos desafios na Gestão, Innovação ou renovação?: XII Jornadas Luso-Espanholas de gestão científica

2001

  1. Un análisis de la metodología de evaluación y diagnóstico de la calidad de servicio en el Sistema Bancario Español

    Banca y finanzas: Revista profesional de gestión financiera, Núm. 62, pp. 6-11