COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Département
Diego
Gómez-Carmona
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec Diego Gómez-Carmona (11)
2022
-
Environmental concern as a moderator of information processing: A fMRI study
Journal of Cleaner Production, Vol. 369
-
Influencia de la apelación del mensaje en la atención. Un estudio de eye-tracking
Vivat Academia, Núm. 155
-
La efectividad de la publicidad medioambiental: un análisis del recuerdo publicitario a través de la neurociencia
Icono14, Vol. 20, Núm. 2
2021
-
The Effect of Consumer Concern for the Environment, Self-Regulatory Focus and Message Framing on Green Advertising Effectiveness: An Eye Tracking Study
Environmental Communication, Vol. 15, Núm. 6, pp. 813-841
-
What do you want to eat? Influence of menu description and design on consumer’s mind: An fmri study
Foods, Vol. 10, Núm. 5
2020
-
Aplicación de la neurociencia al análisis de la efectividad de la comunicación de energías renovables
Aplicación de la neurociencia al análisis de la efectividad de la comunicación de energías renovables
2019
-
Improving an app for visually impaired travelers: EMT Malaga case study
Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce (IGI Global), pp. 164-185
-
Measuring advertising effectiveness in Travel 2.0 websites through eye-tracking technology
Physiology and Behavior, Vol. 200, pp. 83-95
-
Sparking interest in restaurant dishes? Cognitive and affective processes underlying dish design and ecological origin. An fMRI study
Physiology and Behavior, Vol. 200, pp. 116-129
-
Understanding drivers and barriers affecting merchants' adoption of mobile payments: An empirical research and theoretical review focused in Spain
Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce (IGI Global), pp. 48-70
2018
-
Analizando el diseño de la comunicación de energías renovables: un estudio basado en resonancias magnéticas funcionales
DYNA energía y sostenibilidad, Vol. 7, Núm. 1