COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Departamento
Universidad de Cádiz
Cádiz, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cádiz (11)
2022
-
Environmental concern as a moderator of information processing: A fMRI study
Journal of Cleaner Production, Vol. 369
-
Influencia de la apelación del mensaje en la atención. Un estudio de eye-tracking
Vivat Academia, Núm. 155
2021
-
The Effect of Consumer Concern for the Environment, Self-Regulatory Focus and Message Framing on Green Advertising Effectiveness: An Eye Tracking Study
Environmental Communication, Vol. 15, Núm. 6, pp. 813-841
-
What do you want to eat? Influence of menu description and design on consumer’s mind: An fmri study
Foods, Vol. 10, Núm. 5
2020
-
Perceptions of plain cigarette packaging among smokers and non-smokers in Andalusia (Spain)
Gaceta Sanitaria, Vol. 34, Núm. 1, pp. 10-14
2017
-
El envase neutro de los productos de tabaco: una nueva estrategia para el control del tabaquismo
Gaceta Sanitaria, Vol. 31, Núm. 1, pp. 62-65
2010
-
Efectos del envase en el consumo de los productos del tabaco: el envase genérico
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 244
-
Una imagen vale más que mil palabras: efectos de las advertencias sanitarias visuales en el descenso del consumo de tabaco: un estudio desde la perspectiva del marketing social
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 10, Núm. 1, pp. 149-165
2009
-
Occupational health and safety in the framework of corporate social responsibility
Safety Science, Vol. 47, Núm. 10, pp. 1440-1445
2008
-
The plain truth about tobacco packaging
Tobacco Control
-
When Staff Create the Organisational Culture: A Case Study in the Spanish Emergency Health Care System
Journal of Health Management, Vol. 10, Núm. 2, pp. 163-189