COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Departamento
Universidad Internacional de La Rioja
Logroño, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Internacional de La Rioja (8)
2023
-
Interferences generated on the well-being of local communities by the activity of online platforms for tourist accommodation
Journal of Sustainable Tourism, Vol. 31, Núm. 2, pp. 483-503
-
Mapping the situation of educational technologies in the spanish university system using social network analysis and visualization
IJIMAI, Vol. 8, Núm. 2, pp. 190-201
2021
-
Voluntary and involuntary risk acceptance: A case study of firefighters
Safety Science, Vol. 142
2020
-
An analysis of the media coverage of the socio-economic impacts generated by online tourist rental platforms
International Journal of Enterprise Information Systems, Vol. 16, Núm. 3, pp. 49-63
-
Marketing analysis of wineries using social collective behavior from users’ temporal activity on Twitter
Information Processing and Management, Vol. 57, Núm. 5
-
Visualización avanzada de datos de Twitter para estudiar las estrategias de comunicación de los medios de prensa tradicionales y digitales
Buscando nuevos enfoques de marketing para afrontar los cambios (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 231-259
2019
-
Advanced visualization of Twitter data for its analysis as a communication channel in traditional companies
Progress in Artificial Intelligence, Vol. 8, Núm. 3, pp. 307-323
2018
-
Visualización avanzada de datos de Twitter para su análisis como canal de comunicación: Caso del mercado maduro de las bodegas con Denominación de Origen Calificada Rioja
XVIII Conferencia de la Asociación Española para la Inteligencia Artificial (CAEPIA 2018): avances en Inteligencia Artificial. 23-26 de octubre de 2018 Granada, España