Artículos (26) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2013

  1. A soft-computing-based method for the automatic discovery of fuzzy rules in databases: Uses for academic research and management support in marketing

    Journal of Business Research, Vol. 66, Núm. 9, pp. 1332-1337

  2. Analysis of survival as a tool for detection of systemic risks in decision-making: A proposed theoretical model for Spanish credit cooperative sector

    Actual Problems of Economics, Vol. 148, Núm. 10, pp. 464-475

  3. Artificial intelligence-based systems applied in industrial marketing: An historical overview, current and future insights

    Industrial Marketing Management, Vol. 42, Núm. 4, pp. 489-495

  4. Corporate financial communication and the internet: Manipulating investor audiences?

    Online Information Review, Vol. 37, Núm. 4, pp. 518-537

  5. Determinants of proactive innovative behaviour in new services: Empirical investigation of service versus manufacturing firms

    Service Industries Journal, Vol. 33, Núm. 11, pp. 977-1002

  6. Evaluación del valor percibido en el consumo de café con atributos éticos

    Agrociencia, Vol. 47, Núm. 2, pp. 195-207

  7. Explaining the Causes and Effects of Dynamic Capabilities Generation: A Multiple-Indicator Multiple-Cause Modelling Approach

    British Journal of Management, Vol. 24, Núm. 4, pp. 571-591

  8. External managerial networks, strategic flexibility and organisational learning: A comparative study among non-QM, ISO and TQM firms

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 24, Núm. 3-4, pp. 243-258

  9. Hierarchical structuring of emotional competences through the inverted pyramid model

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 18, Núm. 61, pp. 43-61

  10. Inequalities in human development in spain: Application to andalusia regions human capabilities focus

    Actual Problems of Economics, Vol. 147, Núm. 9, pp. 312-323

  11. Influencia de una cultura organizativa orientada hacia la calidad en los beneficios de la implantación de un sistema de gestión de recursos ERP

    Intangible Capital, Vol. 9, Núm. 1, pp. 126-152

  12. Innovación y desempeño empresarial: efectos de la capacidad de combinación del conocimiento en PYMES de base tecnológica

    Economía industrial, Núm. 388, pp. 59-66

  13. Knowledge combination, innovation, organizational performance in technology firms

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 113, Núm. 4, pp. 523-540

  14. La investigación española en turismo con impacto internacional (1997-2011). Una perspectiva desde la economía y la dirección de la empresa

    Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Vol. 16, Núm. 1, pp. 17-28

  15. Las cooperativas de crédito españolas y la lucha contra la exclusión financiera

    Cooperativismo & Desarrollo, Vol. 21, Núm. 103, pp. 49-55

  16. Managerial social networks and strategic flexibility: the role of strategic orientation

    Personnel Review, Vol. 42, Núm. 2, pp. 134-153

  17. Music business models and piracy

    Industrial Management & Data Systems, Vol. 113, Núm. 1, pp. 4-22

  18. Structural equation modelling in marketing and business research: Critical issues and practical recommendations

    European Journal of Marketing, Vol. 47, Núm. 1, pp. 115-152

  19. Supply and demand chain management: The effect of adding services to product offerings

    Supply Chain Management, Vol. 18, Núm. 6, pp. 618-629

  20. The effects of employment externalization on the climate of flexibility: Evidence from Spanish firms

    International Journal of Manpower, Vol. 34, Núm. 7, pp. 813-828