Fachbereich
ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS II
Buchkapitel (13) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2011
-
El empresario, la dirección y el gobierno de las empresas
Fundamentos de dirección y administración de empresas (Pirámide), pp. 57-91
-
El entorno de la empresa
Fundamentos de dirección y administración de empresas (Pirámide), pp. 93-113
-
Fostering Integrity in Business Education: An Analysis of Academic Administrators' Perceptions at Spanish Business Schools
MANAGEMENT EDUCATION FOR INTEGRITY: ETHICALLY EDUCATING TOMORROW'S BUSINESS LEADERS (EMERALD GROUP PUBLISHING LTD), pp. 89-104
-
Internationalization, Innovativeness, and Proactive Environmental Strategy among Small and Medium Enterprises
CROSS-SECTOR LEADERSHIP FOR THE GREEN ECONOMY: INTEGRATING RESEARCH AND PRACTICE ON SUSTAINABLE ENTERPRISE (PALGRAVE), pp. 241-260
-
La dirección de recursos humanos
Fundamentos de dirección y administración de empresas (Pirámide), pp. 235-250
-
La dirección financiera
Fundamentos de dirección y administración de empresas (Pirámide), pp. 209-233
-
La empresa y la dirección de empresas
Fundamentos de dirección y administración de empresas (Pirámide), pp. 19-37
-
La función de organización
Fundamentos de dirección y administración de empresas (Pirámide), pp. 157-181
-
Public Disclosure of Corporate Environmental Performance: Pollutant Release and Transfer Registers (PRTRs)
GLOBAL SUSTAINABILITY AS A BUSINESS IMPERATIVE (PALGRAVE), pp. 111-125
-
Social networks and trust-building processes: Implications for organizational environments
Handbook of Research on Business Social Networking: Organizational, Managerial, and Technological Dimensions (IGI Global), pp. 358-373
-
Sustainability in Business Curricula: Toward a Deeper Understanding and Implementation
GLOBAL SUSTAINABILITY AS A BUSINESS IMPERATIVE (PALGRAVE), pp. 75-89
-
Teorías de la empresa
Fundamentos de dirección y administración de empresas (Pirámide), pp. 39-56
-
The Adjustment of Corporate Governance Structures for Global Sustainability
GLOBAL SUSTAINABILITY AS A BUSINESS IMPERATIVE (PALGRAVE), pp. 127-146