Publicacions en què col·labora amb MIGUEL ÁNGEL SOLANO SÁNCHEZ (47)

2024

  1. An analysis of the consumer profile and the willingness to pay in immersive virtual tourism

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 33

  2. Cybervictim vs. cyberaggressor. profile determination and comparison through artificial neural networks

    Vulnerable Children and Youth Studies, Vol. 19, Núm. 2, pp. 288-308

  3. Discovering flamenco show audience tourists’ profile: Sentiment analysis, opinions and attitudes

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 32

  4. Gastrotourists' profiles through their motivations, opinions, and perceptions: An artificial neural networks approach

    International Journal of Tourism Research, Vol. 26, Núm. 3

  5. Lights! Camera! Action! Unveiling film tourists' profile

    Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development

  6. Melilla de cine. Potencial de la ciudad como destio cinematográfico

    Presente y futuro de Melilla: Estrategias de gobernanza y políticas públicas (Dykinson), pp. 449-459

  7. Unveiling astrotourists’ profiles. Activities, motivations, economic and social benefits and experiences

    Enlightening Tourism: a pathmaking journal, Vol. 14, Núm. 2, pp. 1-16

  8. Viajando entre letras: Explorando el turismo literario en España

    El patrimonio y su perspectiva turística (Aranzadi), pp. 591-615

  9. Why Do We Run in a Sporting Event? A Gender Perspective through the Half-Marathon of Cordoba, Spain

    Social Sciences, Vol. 13, Núm. 4

2023

  1. Cultural heritage tourism in Granada. A multilayer perceptron approach

    Journal of Tourism and Cultural Change, Vol. 21, Núm. 3, pp. 308-327

  2. Determinantes del precio de la estancia en el sector de alojamientos turísticos de Melilla

    II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 135-138

  3. Flamenco experience in Córdoba, Spain: estimating tourist profiles by multilayer perceptron's artificial neural networks

    Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development, Vol. 13, Núm. 4, pp. 609-624

  4. La importancia de la tasa turística: Un metaanálisis basado en Scopus

    Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 7-15

  5. Las mascotas son bienvenidas: Cómo los destinos turísticos se adaptan a una nueva tipología de viajeros

    Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 217-224

  6. Oportunidades de investigación de la tecnología Blockchain en las plataformas turísticas P2P

    II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 185-190

  7. Perfil sociodemográfico del turista cinematográfico en la ciudad de Córdoba

    II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 167-170

  8. Potential of the Crypto Economy in Financial Management and Fundraising for Tourism

    Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 6

  9. Tourist accommodation pricing through peer-to-peer platform: evidence from Seville (Spain)

    Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 36, Núm. 1, pp. 3458-3477

  10. Un binomio novedoso: Metodología PLS-SEM aplicada al turismo cinematográfico

    Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 129-137

  11. Virtual tourism: A new way of travelling and a new traveller profile

    Journal of Competitiveness, Vol. 15, Núm. 4, pp. 134-153