Capítulos de Libro (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2013

  1. Analyzing the Level of Inclusion of Digital Educational Objects in Eskola 2.0

    TECHNOLOGIES FOR INCLUSIVE EDUCATION: BEYOND TRADITIONAL INTEGRATION APPROACHES (IGI GLOBAL), pp. 199-219

  2. Conversational metabots for educational applications in virtual worlds

    Assistive Technologies: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1405-1433

  3. Enriching the Experience in Video Games Based on Playability Development Techniques

    STUDENT USABILITY IN EDUCATIONAL SOFTWARE AND GAMES: IMPROVING EXPERIENCES (IGI GLOBAL), pp. 87-117

  4. Extensión de la plataforma de debate virtual para dar soporte al análisis y mejora de la usabilidad del alumnado (PID 10-179)

    Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada.: Vol. 2 (Editorial Universidad de Granada), pp. 1364-1374

  5. La Dimensión Fractal en Imagen Médica: Desarrollos y Nuevos Retos

    Proyectos de investigación, 2010-2011 [Archivo de ordenador] (Servicio de Publicaciones), pp. 225-238

  6. On the Use of Speech Technologies to Achieve Inclusive Education for People with Intellectual Disabilities

    Technologies for inclusive education: beyond traditional integration approaches (Hershey PA: Information Science Reference, 2013), pp. 163-174

  7. On the use of speech technologies to achieve inclusive education for people with intellectual disabilities

    Assistive Technologies: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1106-1117

  8. Plan de acción tutorial para alumnos de planes de estudio a extinguir en la escuela técnica superior de ingenierías informática y de telecomunicación (PID 10-60)

    Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada.: Vol. 2 (Editorial Universidad de Granada), pp. 1080-1091

  9. Playability Design Patterns: An Approach to Facilitate the Design of Educational Video Games

    STUDENT USABILITY IN EDUCATIONAL SOFTWARE AND GAMES: IMPROVING EXPERIENCES (IGI GLOBAL), pp. 118-136

  10. Segundo plan de acción tutorial para alumnos de planes de estudio a extinguir en la escuela técnica superior de ingenierías informática y de telecomunicación (PID 11-26)

    Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada.: Vol. 2 (Editorial Universidad de Granada), pp. 1396-1408

  11. Supporting Agile Software Development and Deployment in the Cloud: A Multitenant, Multitarget Architecture

    Agile Software Architecture: Aligning Agile Processes and Software Architectures (Elsevier Inc.), pp. 269-288

  12. Towards the Use of Dialog Systems to Facilitate Inclusive Education

    TECHNOLOGIES FOR INCLUSIVE EDUCATION: BEYOND TRADITIONAL INTEGRATION APPROACHES (IGI GLOBAL), pp. 1-21

  13. Towards the use of dialog systems to facilitate inclusive education

    Assistive Technologies: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1292-1312

  14. «Dárselas de fraseólogo» vs. «ir de fraseólogo por la vida»: indagación experimental sobre el verbo «desemantizado»

    De lingüística, traducción y léxico-fraseología: Homenaje a Juan de Dios Luque Durán (Comares), pp. 489-512