Facultad
FACULTAD DE CIENCIAS ECONÓMICAS Y EMPRESARIALES
Capítulos de Libro (56) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
-
'Working Without Occupational Health and Safety Is a Thing of the Past': The Effectiveness of a Workplace Health and Safety Campaign in Andalusia (Spain)
INNOVATIONS IN SOCIAL MARKETING AND PUBLIC HEALTH COMMUNICATION: IMPROVING THE QUALITY OF LIFE FOR INDIVIDUALS AND COMMUNITIES (SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING AG), pp. 291-300
-
A review of psycho-vs. socio-linguistics theories: An application to marketing research
Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 227-255
-
Adoption of biomass heating systems: Cross-market segmentation of the European region
Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 177-206
-
Aplicación de ultramedia a una asignatura de economía para facilitar el aprendizaje on-line, estimular la enseñanza bilingüe y procurar la integración de alumnos con necesidades educativas especiales (PID 11-45)
Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada. (Editorial Universidad de Granada), pp. 23-34
-
Ascenso social y recreación del pasado familiar: Cuatro dedicatorias para los Grillo de Mondragone (1674-1723)
Estrategias culturales y circulación de la nueva nobleza en Europa (1570-1707) (Aranjuez : Ediciones Doce Calles [etc.], D.L. 2015), pp. 73-94
-
Comercio y nuevos servicios en Bilbao durante el primer tercio del siglo XX
Las nuevas clases medias urbanas: transformación y cambio social en España, 1900-1936 (Los Libros de la Catarata), pp. 186-205
-
Comparative scientometric analysis in social media: What can we learn? and what is next?
Information and Communication Technologies in Public Administration: Innovations from Developed Countries (Taylor and Francis), pp. 97-124
-
Comparing e-government research in developed vs. emerging economies: A bibliometric study
Public Affairs and Administration: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1093-1114
-
Conclusions
Public Administration and Information Technology (Springer), pp. 181-185
-
Conclusions
Transforming City Governments for Successful Smart Cities (Springer International Publishing), pp. 181-185
-
Cooperation
Experimental Economics (Palgrave Macmillan Reino Unido), pp. 105-123
-
Cooperation
Experimental Economics: Economic Decisions (Palgrave Macmillan), pp. 105-123
-
Cooperation
Experimental Economics: Volume I: Economic Decisions (Palgrave Macmillan), pp. 105-123
-
Criterios éticos y su traslación a políticas y estrategias empresariales
20 retos para el turismo en España (Pirámide), pp. 135-151
-
Cultural digital y educación: nuevos entornos para la emancipación intelectual
TIC y sociedad digital: educación, infancia y derecho (Comares), pp. 212-215
-
Departamento 2.0: Integración de medios sociales para una comunicación y gestión de información centrada en los estudiantes (PID 12-200)
Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada. (Editorial Universidad de Granada), pp. 608-620
-
Desarrollo de entornos personales de aprendizaje en la docencia de management en posgrado (PID 12-169)
Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada. (Editorial Universidad de Granada), pp. 484-500
-
Do corruption and bribery policies improve investor confidence?
Business Intelligence, Strategies and Ethics (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 149-168
-
Drop-out risk measurement of E-banking customers
Banking, Finance, and Accounting: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 330-349
-
El diagnóstico financiero como prevención de la insolvencia
Presente y futuro del Mercado Hipotecario y Ley de Segunda Oportunidad para consumidores/as y empresarios/as (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 879-929