School-based interventions modestly increase physical activity and cardiorespiratory fitness but are least effective for youth who need them most: An individual participant pooled analysis of 20 controlled trials
- Hartwig, T.B.
- Sanders, T.
- Vasconcellos, D.
- Noetel, M.
- Parker, P.D.
- Lubans, D.R.
- Andrade, S.
- Ávila-García, M.
- Bartholomew, J.
- Belton, S.
- Brooks, N.E.
- Bugge, A.
- Cavero-Redondo, I.
- Christiansen, L.B.
- Cohen, K.
- Coppinger, T.
- Dyrstad, S.
- Errisuriz, V.
- Fairclough, S.
- Gorely, T.
- Javier Huertas-Delgado, F.
- Issartel, J.
- Kriemler, S.
- Kvalø, S.E.
- Marques-Vidal, P.
- Martinez-Vizcaino, V.
- Møller, N.C.
- Moran, C.
- Morris, J.
- Nevill, M.
- Ochoa-Avilés, A.
- O'Leary, M.
- Peralta, L.
- Pfeiffer, K.A.
- Puder, J.
- Redondo-Tébar, A.
- Robbins, L.B.
- Sanchez-Lopez, M.
- Tarp, J.
- Taylor, S.
- Tercedor, P.
- Toftager, M.
- Villa-González, E.
- Wedderkopp, N.
- Weston, K.L.
- Yin, Z.
- Zhixiong, Z.
- Lonsdale, C.
- Del Pozo Cruz, B.
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ISSN: 1473-0480, 0306-3674
Año de publicación: 2021
Volumen: 55
Número: 13
Páginas: 721-729
Tipo: Revisión