Aprenentatge basat en projectes. Línies d’avenç per a una innovació centenària
-
1
Universidad de Granada
info
ISSN: 1133-9845
Año de publicación: 2017
Número: 75
Páginas: 42-48
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura
Resumen
L’aprenentatge basat en projectes és una proposta educativa amb una àmplia tradició, tant en literatura pedagògica com en investigació i, especialment, en pràctiques d’aula. Aquesta tradició ens permet tenir una visió clara del seu potencial, com també de quin podria ser el camí per dissenyar projectes d’aprenentatge eficaços i memorables, especialment a les àrees lingüístiques, on predominen els elements curriculars flexibles, d’aplicació social i vinculats amb el saber fer. Per acabar, l’ABP és, a més a més, una estratègia innovadora «avaluable» i «observable», dos dels trets que permeten preveure que una innovació determinada pot ser implantada i sostinguda al llarg del temps.