MULTIDISCIPLINARY TEACHING TEAM OF THE FACULTY OF PHARMACY OF THE UNIVERSITY OF GRANADA POSITIVE FEEDBACK BETWEEN BEGINNER AND EXPERIMENTED PROFESSORS

  1. Saez, M. J.
  2. Diaz-Castro, J.
  3. Rufian-Henares, J. A.
  4. Orte, A.
  5. Cruz-Lopez, O.
  6. Lopez-Aliaga, I.
  7. Lopez-Viota, M.
  8. Paredes, J. M.
  9. Castello, F.
  10. Planells, E.
  11. Nestares, T.
  12. Lopez-Frias, M.
  13. Varela, A.
  14. Chaves, C.
  15. De Teresa, C.
  16. Juarez, B.
  17. Ruedas, M. J.
  18. Cabrera, C.
  19. Sanchez, C.
  20. Molina, J.
  21. Munoz Alferez, M. J.
Colección de libros:
EDULEARN16: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
  1. Chova, LG (coord.)
  2. Martinez, AL (coord.)
  3. Torres, IC (coord.)

ISSN: 2340-1117

ISBN: 978-84-608-8860-4

Año de publicación: 2016

Páginas: 2486-2491

Congreso: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN)

Tipo: Aportación congreso