INNOVACION Y MEJORA DE LA EDUCACION EN ANDALUCIA
INNOVACION Y MEJORA DE LA EDUC
MARÍA ASUNCIÓN
MARTÍNEZ MARTÍNEZ
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
MARÍA ASUNCIÓN MARTÍNEZ MARTÍNEZ-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (10)
2022
-
The Personal Learning Environment of Unaccompanied Foreign Minors in Spain
Journal of International Migration and Integration, Vol. 23, Núm. 4, pp. 1621-1644
2021
-
Explanatory Model of the Relationships Between Self-Efficacy and Personal Learning Environments in Immigrant Minors Without a Legal Guardian
Journal of Refugee Studies, Vol. 34, Núm. 4, pp. 4225-4241
2020
-
An analysis of personal learning environments and age-related psychosocial factors of unaccompanied foreign minors
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 10
-
Relationship between leadership and emotional intelligence in teachers in universities and other educational centres: A structural equation model
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 1
2019
-
Analysis of psychometric properties and validation of the Personal Learning Environments questionnaire (PLE) and social integration of unaccompanied foreign minors (MENA)
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 10
-
Elaboración e innovación de un proyecto docente para el desarrollo de un laboratorio de orientación y acción tutorial (at-lab)
Avances en Ciencias de la Educación y del Desarrollo: 2019
-
University tutoring and guidance: How it is currently perceived by degree students at university
Cadmo, Vol. 2019, Núm. 2, pp. 100-121
2018
-
Adherence to the mediterranean diet is related to healthy habits, learning processes, and academic achievement in adolescents: A cross-sectional study
Nutrients, Vol. 10, Núm. 11
-
Conducta violenta, victimización, autoestima y actividad física de adolescentes españoles en función del lugar de residencia: un modelo de ecuaciones estructurales
International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social, Vol. 33, Núm. 1, pp. 125-141
2017
-
Actividad física, obesidad y autoestima en escolares chilenos: Análisis mediante ecuaciones estructurales
Revista Medica de Chile, Vol. 145, Núm. 3, pp. 327-334