Publicaciones en las que colabora con JOSÉ ALBERTO CASTAÑEDA GARCÍA (24)

2019

  1. Destination brand equity-formation: Positioning by tourism type and message consistency

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 12, pp. 114-124

  2. Self-congruity and motivations as antecedents of destination perceived value: The moderating effect of previous experience

    International Journal of Tourism Research, Vol. 21, Núm. 1, pp. 23-36

2013

  1. La clase social y su influencia en el consumo: ¿Los ricos también lloran?

    Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de marketing (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 89-97

  2. The moderating effect of culture on overall perceived value in the online purchasing process

    Service Business, Vol. 7, Núm. 1, pp. 83-102

  3. The moderating role of past experience in the formation of a tourist destination's image and in tourists' behavioural intentions

    Current Issues in Tourism, Vol. 16, Núm. 2, pp. 107-127

2010

  1. Antecedentes y consecuencias del valor percibido en la compra online de un producto turístico: efecto moderador de la cultura

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 213

2009

  1. Antecedents of internet acceptance and use as an information source by tourists

    Online Information Review, Vol. 33, Núm. 3, pp. 548-567

  2. Bono turístico de Granada

    Casos de marketing estratégico en las organizaciones (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 51-60