Publicaciones (52) Publicaciones de ENCARNACIÓN HIDALGO TENORIO

2024

  1. Multi-aspect multilingual and cross-lingual parliamentary speech analysis

    Intelligent Data Analysis, Vol. 28, Núm. 1, pp. 239-260

2019

  1. Introduction: Unravelling populist discourse

    Populist Discourse: Critical Approaches to Contemporary Politics

  2. Populism, politics and communication

    Populist Discourse: Critical Approaches to Contemporary (Routledge Reino Unido), pp. 1-14

  3. Populist Discourse: Critical Approaches to Contemporary coord.

    Routledge Reino Unido

  4. Populist discourse: Critical approaches to contemporary politics

    Taylor and Francis, pp. 1-314

  5. Rethinking Martin & White's Affect taxonomy: A psychologically-inspired approach to the linguistic expression of emotion

    Emotion in discourse (John Benjamins), pp. 301-331

  6. Rethinking Martin & White's affect taxonomy A psychologically-inspired approach to the linguistic expression of emotion

    Pragmatics and Beyond New Series (John Benjamins Publishing Company), pp. 301-331

2018

  1. Enseñanza multimodal y su relación con las competencias sociales

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1523-1538

  2. La campaña electoral de 2011 en España, o la videopolítica como herramienta de márketing 2.0

    Investigación, desarrollo e innovación universitarios (McGraw Hill España), pp. 325-340

  3. ‘We Were Treated Very Badly, Treated Like Slaves’: A Critical Metaphor Analysis of the Accounts of the Magdalene Laundries Victims

    New Directions in Irish and Irish American Literature (Palgrave Macmillan), pp. 101-127

2017

  1. Diseño de actividades cooperativas enmarcadas en la educación para la paz

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1160-1169

  2. ¿Por qué los debates políticos los ganan la mentira y la frialdad?: El caso de España

    RIPS: Revista de investigaciones políticas y sociológicas, Vol. 16, Núm. 1, pp. 41-64

2016

  1. La campaña electoral de 2011 en España:: La videopolítica como herramienta de marketing 2.0

    CUICIID 2016: congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy. Contenidos, investigación, innovación y docencia

  2. “Well, I think that my argument is…,” or modality in a learner corpus of English

    Revista española de lingüística aplicada, Vol. 29, Vol. 1, pp. 1-29