FRANCISCA DOLORES
SERRANO CHICA
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
SARA
MATA SIERRA
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publications by the researcher in collaboration with SARA MATA SIERRA (8)
2025
-
Dynamic Assessment for Literacy: Utility in Children With Difficulties of Different Socioeconomic Status
Dyslexia, Vol. 31, Núm. 2
-
Effectiveness of a comprehensive game-based intervention for writing skills
Reading and Writing
-
The Oropharyngeal Dysphagia Screening Test for Patients and Professionals: Validation in Cognitive Impairment and in Severe Mental Illness
Dysphagia, Vol. 40, Núm. 1, pp. 98-109
2020
-
Design and Validation of the Oropharyngeal Dysphagia Screening Test for Patients and Professionals: A Preliminary Study
Dysphagia, Vol. 35, Núm. 1, pp. 52-65
-
Wisconsin Card Sorting Test-Learning Potential: Usefulness for Assessing Children with Autism Spectrum Disorder
Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 50, Núm. 12, pp. 4230-4242
2019
-
EPALE: Test de evaluación del potencial de aprendizaje para la lecto-escritura.
Editorial Universidad de Granada
2018
-
Cuando los maestros se convierten en alumnos: Formando en evaluación del potencial de aprendizaje
Liderando investigación y prácticas inclusivas
-
Educación inclusiva:: una búsqueda de objetivos comunes en Europa
Liderando investigación y prácticas inclusivas