Publikationen, an denen er mitarbeitet DOAA HERZALLAH (5)

2024

  1. Fashioning consumer choices: recommendation, motivation, and purchase intention toward Instagram commerce. A mediation analysis

    International Journal of Fashion Design, Technology and Education, Vol. 17, Núm. 3, pp. 381-393

2022

  1. Drivers of purchase intention in Instagram Commerce

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 26, Núm. 2

  2. Estudio de los patrones visuales del usuario a las marcas de moda en Instagram commerce

    El papel de la innovación y la economía social como instrumentos para la recuperación económica y sostenible en un escenario post pandemia: Libro de actas del V Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE)

  3. Selling on Instagram: Factors that Determine the Adoption of Instagram Commerce

    International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 38, Núm. 11, pp. 1004-1022

  4. To buy or not to buy, that is the question: understanding the determinants of the urge to buy impulsively on Instagram Commerce

    Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 16, Núm. 4, pp. 477-493