JOSÉ JAVIER
ROMERO DÍAZ DE LA GUARDIA
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
JORGE
EXPÓSITO LÓPEZ
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con JORGE EXPÓSITO LÓPEZ (11)
2023
-
Diseño y validación de contenido de una rúbrica para medir el valor educativo de aplicaciones para dispositivos móviles
RED: revista de educación a distancia, Vol. 23, Núm. 72
2022
-
Academic self-efficacy and future work skills in unaccompanied foreign minors: structural equation analysis according to residence time
European Journal of Social Work, Vol. 25, Núm. 4, pp. 681-695
-
Psychometric Validation of a Teamwork Skills Scale in a Vocational Training Context
SAGE Open, Vol. 12, Núm. 2
2021
-
Adaptation of the Educational Motivation Scale Into a Short Form With Multigroup Analysis in a Vocational Training and Baccalaureate Setting
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Motivation for learning among students undertaking basic vocational training and university studies within the context of covid-19
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 6
-
Skills for Future Work (H2030): Multigroup Analysis in Professional and Baccalaureate Training
Research on Social Work Practice, Vol. 31, Núm. 7, pp. 758-769
2020
-
Estrategias de aprendizaje, motivación y ansiedad en educación superior según área de conocimiento
Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020
-
Innovaciones para la orientación y tutorización del y plataformas virtuales
Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020
-
Prevention of children’s burnout at school through the tutoring and guidance process. A structural equation model analysis
Education Sciences, Vol. 10, Núm. 12, pp. 1-12
2019
-
Enhancing skills for employment in theworkplace of the future 2020 using the theory of connectivity: Shared and adaptive personal learning environments in a Spanish context
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 15
2018
-
Indicadores para el testeo del potencial usuario (usabilidad), accesibilidad e interacción social de las apps lúdicoeducativas
6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings