JOAQUÍN MANUEL
MARTÍNEZ VAQUERO
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
JUAN
LUPIÁÑEZ CASTILLO
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con JUAN LUPIÁÑEZ CASTILLO (9)
2024
-
Aprendizaje y desarrollo de la personalidad
Máster Universitario en Profesorado de Enseñanza Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas (MAES - Universidad Internacional de Andalucía) (Universidad Internacional de Andalucía), pp. 140-227
2022
-
Cognitive Control Modulates the Expression of Implicit Sequence Learning: Congruency Sequence and Oddball-Dependent Sequence Effects
Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, Vol. 48, Núm. 8, pp. 842-855
2020
-
Asymmetrical effects of control on the expression of implicit sequence learning
Psychological Research, Vol. 84, Núm. 8, pp. 2157-2171
2009
-
Sequential congruency effects in implicit sequence learning
Consciousness and Cognition, Vol. 18, Núm. 3, pp. 690-700
2006
-
El efecto de parpadeo atencional: Influencia de las palabras negativas en una tarea de categorization de la Valencia afectiva
Psicothema, Vol. 18, Núm. 3, pp. 525-530
-
El efecto de parpadeo atencional: influencia de las palabras negativas en una tarea de categorización de la valencia afectiva
Psicothema, Vol. 18, Núm. 3, pp. 525-530
-
Erratum: The problem of reversals in assessing implicit sequence learning with serial reaction time tasks (Experimental Brain Research (2006) DOI: 10.1007/s00221-006-0523-6)
Experimental Brain Research
-
Qualitative differences between implicit and explicit sequence learning
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition, Vol. 32, Núm. 3, pp. 475-490
-
The problem of reversals in assessing implicit sequence learning with serial reaction time tasks
Experimental Brain Research, Vol. 175, Núm. 1, pp. 97-109