JORGE
EXPÓSITO LÓPEZ
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
JOSÉ JAVIER
ROMERO DÍAZ DE LA GUARDIA
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con JOSÉ JAVIER ROMERO DÍAZ DE LA GUARDIA (11)
2023
-
Diseño y validación de contenido de una rúbrica para medir el valor educativo de aplicaciones para dispositivos móviles
RED: revista de educación a distancia, Vol. 23, Núm. 72
2022
-
Academic self-efficacy and future work skills in unaccompanied foreign minors: structural equation analysis according to residence time
European Journal of Social Work, Vol. 25, Núm. 4, pp. 681-695
-
Psychometric Validation of a Teamwork Skills Scale in a Vocational Training Context
SAGE Open, Vol. 12, Núm. 2
2021
-
Adaptation of the Educational Motivation Scale Into a Short Form With Multigroup Analysis in a Vocational Training and Baccalaureate Setting
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Motivation for learning among students undertaking basic vocational training and university studies within the context of covid-19
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 6
-
Skills for Future Work (H2030): Multigroup Analysis in Professional and Baccalaureate Training
Research on Social Work Practice, Vol. 31, Núm. 7, pp. 758-769
2020
-
Estrategias de aprendizaje, motivación y ansiedad en educación superior según área de conocimiento
Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020
-
Innovaciones para la orientación y tutorización del y plataformas virtuales
Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020
-
Prevention of children’s burnout at school through the tutoring and guidance process. A structural equation model analysis
Education Sciences, Vol. 10, Núm. 12, pp. 1-12
2019
-
Enhancing skills for employment in theworkplace of the future 2020 using the theory of connectivity: Shared and adaptive personal learning environments in a Spanish context
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 15
2018
-
Indicadores para el testeo del potencial usuario (usabilidad), accesibilidad e interacción social de las apps lúdicoeducativas
6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings