MIGUEL ÁNGEL
SOLANO SÁNCHEZ
PROF. AYUDANTE DOCTOR
Publicacions (49) Publicacions de MIGUEL ÁNGEL SOLANO SÁNCHEZ
2024
-
Discovering flamenco show audience tourists’ profile: Sentiment analysis, opinions and attitudes
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 32
-
Why Do We Run in a Sporting Event? A Gender Perspective through the Half-Marathon of Cordoba, Spain
Social Sciences, Vol. 13, Núm. 4
2023
-
Cultural heritage tourism in Granada. A multilayer perceptron approach
Journal of Tourism and Cultural Change, Vol. 21, Núm. 3, pp. 308-327
-
Determinantes del precio de la estancia en el sector de alojamientos turísticos de Melilla
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 135-138
-
Flamenco experience in Córdoba, Spain: estimating tourist profiles by multilayer perceptron's artificial neural networks
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development, Vol. 13, Núm. 4, pp. 609-624
-
La importancia de la tasa turística: Un metaanálisis basado en Scopus
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 7-15
-
Las mascotas son bienvenidas: Cómo los destinos turísticos se adaptan a una nueva tipología de viajeros
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 217-224
-
Oportunidades de investigación de la tecnología Blockchain en las plataformas turísticas P2P
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 185-190
-
Perfil sociodemográfico del turista cinematográfico en la ciudad de Córdoba
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 167-170
-
Potential of the Crypto Economy in Financial Management and Fundraising for Tourism
Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 6
-
Tourist accommodation pricing through peer-to-peer platform: evidence from Seville (Spain)
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 36, Núm. 1, pp. 3458-3477
-
Un binomio novedoso: Metodología PLS-SEM aplicada al turismo cinematográfico
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 129-137
-
Virtual tourism: A new way of travelling and a new traveller profile
Journal of Competitiveness, Vol. 15, Núm. 4, pp. 134-153
2022
-
Analysis of the coexistence of gaming and viewing activities in Twitch users and their relationship with pathological gaming: a multilayer perceptron approach
Scientific Reports, Vol. 12, Núm. 1
-
Bullying in Adolescents Practising Sport: A Structural Model Approach
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 20
-
Creando experiencias sostenibles en turismo gastronómico
Diseñando experiencias sostenibles en turismo (Tirant Humanidades), pp. 115-123
-
Discovering gastronomic tourists’ profiles through artificial neural networks: analysis, opinions and attitudes
Tourism Recreation Research, Vol. 47, Núm. 3, pp. 347-358
-
Does the tourist’s profile matter? destination attributes, experiences, satisfaction and behavioural intentions on the ‘fiesta de los patios’ in Córdoba, Spain
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, Núm. 2, pp. 436-469
-
Interests, motivations and gastronomic experiences in the world heritage site destination of Granada (Spain): satisfaction analysis
British Food Journal, Vol. 125, Núm. 13, pp. 61-80
-
La fiesta de los patios de Córdoba.: Un patrimonio cultural inmaterial en postpandemia
El turismo en Córdoba: visiones, retos y perspectivas en el escenario post-covid (Thomson Reuters-Civitas), pp. 233-250