NINA
FARAONI
PROFESORA SUSTITUTA INTERINA
LUIS
DOÑA TOLEDO
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con LUIS DOÑA TOLEDO (13)
2024
2023
-
A bibliometric analysis to reveal the drivers of university reputation
Journal of Marketing for Higher Education
-
Value generation and economic impact of the University of Granada
Studies in Higher Education, Vol. 48, Núm. 3, pp. 369-382
-
What determines the loyalty of university graduates? Analysis of sociodemographic factors and university experience
Journal of Marketing for Higher Education
-
Women and universities: Determining factors and profiles of university systems according to gender composition
Stabilizing and Empowering Women in Higher Education: Realigning, Recentering, and Rebuilding (IGI Global), pp. 193-215
2022
-
University graduates’ segmentation: determinant factors
Journal of Marketing for Higher Education
2020
-
Generación de valor de la UGR en su entorno: análisis del impacto económico y social
Universidad de Granada
-
Los rankings académicos y la distribución por género de las universidades
Revista española de documentación científica, Vol. 43, Núm. 2
-
Turismo y gestión de marketing. Análisis comparativo entre parques y estaciones de esquí
Investigaciones Turísticas, Núm. 20, pp. 143-171
2019
-
Auditing marketing and the use of social media at ski resorts
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 10
-
Auditing the marketing and social media communication of natural protected areas. How marketing can contribute to the sustainability of tourism
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 15
2018
-
Meta-ranking de universidades: posicionamiento de las universidades españolas
Revista española de documentación científica, Vol. 41, Núm. 1
-
Universidad en el espacio iberoamericano: propuestas de futuro para vinculación universidad-entorno y la promoción del posgrado
Universidad de Granada