Publications (18) NINA FARAONI publications

filter_list

2024

  1. Aplicación de indicadores bibliométricos en el diseño y evaluación de la estrategia de especialización territorial Caso de Andalucía

    Revista española de documentación científica, Vol. 47, Núm. 3

  2. University graduates’ segmentation: determinant factors

    Journal of Marketing for Higher Education, Vol. 34, Núm. 2, pp. 622-645

2023

  1. A bibliometric analysis to reveal the drivers of university reputation

    Journal of Marketing for Higher Education

  2. Value generation and economic impact of the University of Granada

    Studies in Higher Education, Vol. 48, Núm. 3, pp. 369-382

  3. What determines the loyalty of university graduates? Analysis of sociodemographic factors and university experience

    Journal of Marketing for Higher Education

  4. Women and universities: Determining factors and profiles of university systems according to gender composition

    Stabilizing and Empowering Women in Higher Education: Realigning, Recentering, and Rebuilding (IGI Global), pp. 193-215

2018

  1. Análisis de la posición de las universidades latinoamericanas en rankings sintéticos globales

    Ecosistemas de innovación y Vinculación Unión Europea-Latinoamérica (UDUAL - Unión de Universidades de América Latina y el Caribe), pp. 13-28

  2. Meta-ranking de universidades: posicionamiento de las universidades españolas

    Revista española de documentación científica, Vol. 41, Núm. 1

  3. Universidad en el espacio iberoamericano: propuestas de futuro para vinculación universidad-entorno y la promoción del posgrado

    Universidad de Granada