Publicaciones en las que colabora con SALVADOR DEL BARRIO GARCÍA (21)

2023

  1. Value generation and economic impact of the University of Granada

    Studies in Higher Education, Vol. 48, Núm. 3, pp. 369-382

2017

  1. Antecedents and consequences of university perceived value, according to graduates: the moderating role of Higher Education involvement

    International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 14, Núm. 4, pp. 535-565

  2. Libro conmemorativo del X aniversario del Máster en Márketing y Comportamiento del Consumidor: selección de trabajos fin de máster

    Universidad de Granada

2016

  1. Constructing a synthetic indicator of research activity

    Scientometrics, Vol. 108, Núm. 3, pp. 1049-1064

2008

  1. La inserción laboral de los licenciados en investigación y técnicas de mercado: un análisis comparativo

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

2007

  1. Modeling a city's image: The case of Granada

    Cities, Vol. 24, Núm. 5, pp. 335-352

  2. University strategic plannin: benchmarketing and positioning on universities

    Proceedings of the 6th International Congress on Public and Non Profit Marketing: University of Minho, Braga, Portugal, 14-15th june 2007

2003

  1. El papel moderador de la posición de mercado relativa de la marca anunciada en la eficacia de la publicidad comparativa

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 12, Núm. 1, pp. 189-204

  2. Modelling consumer response to differing levels of comparative advertising

    European Journal of Marketing, Vol. 37, Núm. 1-2, pp. 256-274

2000

  1. Análisis de ecuaciones estructurales

    Técnicas de análisis de datos en investigación de mercados (Pirámide), pp. 489-557

  2. Consumer ethnocentrism measurement - An assessment of the reliability and validity of the CETSCALE in Spain

    European Journal of Marketing, Vol. 34, Núm. 11-12, pp. 1353-1374