COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Departamento
JORGE M.
CHICA OLMO
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con JORGE M. CHICA OLMO (6)
2024
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Good or excellent? Factors determining online hotel ratings. A spatial approach
Journal of Hospitality Marketing and Management, Vol. 33, Núm. 2, pp. 208-232
2020
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Influence of Tourist Geographical Context on Customer-Based Destination Brand Equity: An Empirical Analysis
Journal of Travel Research, Vol. 59, Núm. 1, pp. 107-119
2015
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Market orientation adoption among rural tourism enterprises: The effect of the location and characteristics of the firm
International Journal of Tourism Research, Vol. 17, Núm. 1, pp. 54-65
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Rural lodging establishments: effects of location and internal resources and characteristics on room rates
Tourism Geographies, Vol. 17, Núm. 1, pp. 91-111
2000
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Regresión lineal
Técnicas de análisis de datos en investigación de mercados (Pirámide), pp. 247-280
1992
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Aplicación de la teoría de las variables regionalizadas en la investigación de marketing
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 1, Núm. 1, pp. 125-132