Departamento
COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Artículos (8) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2010
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An analysis of the effect of pre-incentives and post-incentives based on draws on response to web surveys
Quality and Quantity, Vol. 44, Núm. 2, pp. 357-373
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Assessment of tobacco craving by means of the affective image visualization paradigm
Motivation and Emotion, Vol. 34, Núm. 1, pp. 93-103
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Eficacia de un programa de entrenamiento en conciencia plena (mindfulness) y valores humanos como herramienta de regulación emocional y prevención del estrés para profesores
Psicología conductual = behavioral psychology: Revista internacional de psicología clínica y de la salud, Vol. 18, Núm. 3, pp. 511-532
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How to improve trust toward electronic banking
Online Information Review, Vol. 34, Núm. 6, pp. 907-934
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Improving the response rate and quality in Web-based surveys through the personalization and frequency of reminder mailings
Quality and Quantity, Vol. 44, Núm. 5, pp. 1037-1052
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The relationship between business characteristics and ICT deployment in the rural tourism sector. The case of Spain
International Journal of Tourism Research, Vol. 12, Núm. 1, pp. 34-48
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The role of cities in sustainable development: The case of the 21 city program in Andalusia (Spain)
Eure, Vol. 36, Núm. 109, pp. 63-88
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Una imagen vale más que mil palabras: efectos de las advertencias sanitarias visuales en el descenso del consumo de tabaco: un estudio desde la perspectiva del marketing social
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 10, Núm. 1, pp. 149-165