Capítulos de Libro (10) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. 'Working Without Occupational Health and Safety Is a Thing of the Past': The Effectiveness of a Workplace Health and Safety Campaign in Andalusia (Spain)

    INNOVATIONS IN SOCIAL MARKETING AND PUBLIC HEALTH COMMUNICATION: IMPROVING THE QUALITY OF LIFE FOR INDIVIDUALS AND COMMUNITIES (SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING AG), pp. 291-300

  2. A review of psycho-vs. socio-linguistics theories: An application to marketing research

    Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 227-255

  3. Adoption of biomass heating systems: Cross-market segmentation of the European region

    Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 177-206

  4. Drop-out risk measurement of E-banking customers

    Banking, Finance, and Accounting: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 330-349

  5. El lenguaje como moderador en el procesamiento de la información online

    La noche europea de los investigadores en el campus de Ceuta: una experiencia compartida (Editorial GEU), pp. 154-154

  6. Publicidad y conducta proambiental: Evaluación emocional de mensajes medioambientales desde una perspectiva psicofisiológica

    Avances de la psicología ambiental ante la promoción de la salud, el bienestar y la calidad de vida (Avicam), pp. 214-215

  7. Revisión bibliográfica del modelo de aceptación de la tecnología: Especial atención a internet y las redes social

    La noche europea de los investigadores en el campus de Ceuta: una experiencia compartida (Editorial GEU), pp. 155-157

  8. Revisión de los modelos psico-sociolingüísticos aplicables a marketing

    La noche europea de los investigadores en el campus de Ceuta: una experiencia compartida (Editorial GEU), pp. 149-153

  9. The moderating role of language on perceived risk and information-processing online

    Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 320-345

  10. Un impresionista panorama universitario, con un futuro que será lo que no fue

    Horizonte 2031: la Universidad de Granada ante su V Centenario : reflexiones sobre el futuro de la universidad = Horizon 2031 : the University of Granada in light of its V Centenary : reflections on the future of the university (Editorial Universidad de Granada), pp. 330-338