Departamento
COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Publicaciones (63) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2016
-
"El peor castigo para una marca es no repetir la compra": Entrevista a Lluís Morillas, fundador, director creativo y CEO de Morillas Branding Agency
Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 222, pp. 26-31
-
"Ser líder en una caegoria conlleva la responsabilidad de liderar también su presentación": Entrevista a Sylvia Cabrera, directora de comunicación de Procter & Gamble para el sur de Europa
Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 223, pp. 18-23
-
AMERICAN AND EUROPEAN EDUCATIONAL SYSTEMS
INTED2016: 10TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
-
Acute toxicity of anionic and non-ionic surfactants to aquatic organisms
Ecotoxicology and Environmental Safety, Vol. 125, pp. 1-8
-
Adoption of biomass heating systems: Cross-market segmentation of the European region
Renewable and Alternative Energy: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 959-988
-
An Exploratory Analysis of Perceived Risk among Construction Workers in Three Spanish-Speaking Countries
Journal of Construction Engineering and Management, Vol. 142, Núm. 11
-
Analysis of advertising effectiveness and usability in Travel 2.0 tools. An experimental study through eye-tracking technique
Tourism & Management Studies, Vol. 12, Núm. 2, pp. 7-17
-
Analysis of the determinants on the predisposition to visit a wellness tourism destination. Typologies of potential tourists
Tourism & Management Studies, Vol. 12, Núm. 2, pp. 84-95
-
Antecedentes de la confianza en la marca en un servicio fitness premium
Economía, gestión y deporte: Una visión actual de la investigación
-
Análisis cualitativo comparativo de la lealtad en servicios públicos deportivos
Revista de psicología del deporte, Vol. 25, Núm. 1, pp. 69-72
-
Applying neuroscience to business practice
IGI Global, pp. 1-331
-
Calidad y satisfacción: el caso de la Universidad de Jaén
Revista de la educación superior, Vol. 45, Núm. 178, pp. 79-95
-
Constructing a synthetic indicator of research activity
Scientometrics, Vol. 108, Núm. 3, pp. 1049-1064
-
Cuaderno de aprendizaje autónomo: Comportamiento del consumidor : Grado en Marketing e Investigación de Mercados
Godel Editorial
-
Decision Support System to Determine Intention to Use Mobile Payment Systems on Social Networks: A Methodological Analysis
International Journal of Intelligent Systems, Vol. 31, Núm. 2, pp. 153-172
-
Determinants of the intention to use NFC technology as a payment system: an acceptance model approach
Information Systems and e-Business Management, Vol. 14, Núm. 2, pp. 293-314
-
Do online discounts and free gifts damage brand image of service? The moderating role of promotion-proneness
Service Business, Vol. 10, Núm. 1, pp. 31-58
-
Effectiveness of the Sponsors and Sporting Events Website
INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORT MANAGEMENT RECREATION AND TOURISM, Vol. 25, Núm. C, pp. 23-44
-
El papel moderador del diseño web y la cultura del país en la respuesta del consumidor online: Una aplicación a los destinos turísticos
European Research on Management and Business Economics, Vol. 22, Núm. 2, pp. 78-87
-
Enate: modernidad, arte y vino
Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 221, pp. 26-30