Publicaciones (63) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. "El peor castigo para una marca es no repetir la compra": Entrevista a Lluís Morillas, fundador, director creativo y CEO de Morillas Branding Agency

    Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 222, pp. 26-31

  2. "Ser líder en una caegoria conlleva la responsabilidad de liderar también su presentación": Entrevista a Sylvia Cabrera, directora de comunicación de Procter & Gamble para el sur de Europa

    Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 223, pp. 18-23

  3. AMERICAN AND EUROPEAN EDUCATIONAL SYSTEMS

    INTED2016: 10TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  4. Acute toxicity of anionic and non-ionic surfactants to aquatic organisms

    Ecotoxicology and Environmental Safety, Vol. 125, pp. 1-8

  5. Adoption of biomass heating systems: Cross-market segmentation of the European region

    Renewable and Alternative Energy: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 959-988

  6. An Exploratory Analysis of Perceived Risk among Construction Workers in Three Spanish-Speaking Countries

    Journal of Construction Engineering and Management, Vol. 142, Núm. 11

  7. Analysis of advertising effectiveness and usability in Travel 2.0 tools. An experimental study through eye-tracking technique

    Tourism & Management Studies, Vol. 12, Núm. 2, pp. 7-17

  8. Analysis of the determinants on the predisposition to visit a wellness tourism destination. Typologies of potential tourists

    Tourism & Management Studies, Vol. 12, Núm. 2, pp. 84-95

  9. Antecedentes de la confianza en la marca en un servicio fitness premium

    Economía, gestión y deporte: Una visión actual de la investigación

  10. Análisis cualitativo comparativo de la lealtad en servicios públicos deportivos

    Revista de psicología del deporte, Vol. 25, Núm. 1, pp. 69-72

  11. Applying neuroscience to business practice

    IGI Global, pp. 1-331

  12. Calidad y satisfacción: el caso de la Universidad de Jaén

    Revista de la educación superior, Vol. 45, Núm. 178, pp. 79-95

  13. Constructing a synthetic indicator of research activity

    Scientometrics, Vol. 108, Núm. 3, pp. 1049-1064

  14. Cuaderno de aprendizaje autónomo: Comportamiento del consumidor : Grado en Marketing e Investigación de Mercados

    Godel Editorial

  15. Decision Support System to Determine Intention to Use Mobile Payment Systems on Social Networks: A Methodological Analysis

    International Journal of Intelligent Systems, Vol. 31, Núm. 2, pp. 153-172

  16. Determinants of the intention to use NFC technology as a payment system: an acceptance model approach

    Information Systems and e-Business Management, Vol. 14, Núm. 2, pp. 293-314

  17. Do online discounts and free gifts damage brand image of service? The moderating role of promotion-proneness

    Service Business, Vol. 10, Núm. 1, pp. 31-58

  18. Effectiveness of the Sponsors and Sporting Events Website

    INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORT MANAGEMENT RECREATION AND TOURISM, Vol. 25, Núm. C, pp. 23-44

  19. El papel moderador del diseño web y la cultura del país en la respuesta del consumidor online: Una aplicación a los destinos turísticos

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 22, Núm. 2, pp. 78-87

  20. Enate: modernidad, arte y vino

    Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 221, pp. 26-30