PSICOLOGÍA EXPERIMENTAL
Departamento
FRANCISCO
CRUZ QUINTANA
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con FRANCISCO CRUZ QUINTANA (12)
2020
-
Increased amygdala activations during the emotional experience of death-related pictures in complicated grief: An fMRI study
Journal of Clinical Medicine, Vol. 9, Núm. 3
-
The therapeutic role of signifier opposition and fort-da in the treatment of a child diagnosed with autism spectrum disorder (ASD): a case report
Affectio Societatis, Vol. 17, Núm. 32
2017
-
Actualidad y complejidad de los procesos de duelo y pérdida
Estudios de Psicología = Studies in Psychology, Vol. 38, Núm. 3, pp. 570-581
-
Duelo, pérdida y procesos de final de vida
Estudios de Psicología = Studies in Psychology, Vol. 38, Núm. 3, pp. 557-560
-
Evaluación de la valencia, activación y frecuencia subjetiva de uso de una batería de palabras afectivas relacionadas con la muerte
Estudios de Psicología = Studies in Psychology, Vol. 38, Núm. 3, pp. 798-802
2016
-
Assessment of different components of executive function in grief
Psicothema, Vol. 28, Núm. 3, pp. 260-265
-
Assessment of emotional experience and emotional recognition in complicated grief
Frontiers in Psychology, Vol. 7, pp. 126
-
Influencia de la psicopatología emocional y el tipo de pérdida en la intensidad de los síntomas de duelo
Revista iberoamericana de psicología y salud, Vol. 7, Núm. 1, pp. 15-24
2015
-
Adaptación al castellano de la Centrality of Event Scale (CES)
Universitas psychologica, Vol. 14, Núm. 2, pp. 499-510
-
Reliability and validity of the Arabic version of the computerized Battery for Neuropsychological Evaluation of Children (BENCI)
Child Neuropsychology, Vol. 21, Núm. 2, pp. 210-224
2014
-
The role of motor impulsivity in socioemotional adjustment in high-risk seven year old children and healthy controls: a follow-up study
Anales de psicología, Vol. 30, Núm. 1, pp. 221-231
2009
-
¿Necesidad de prevenir el estrés en los estudiantes de Psicología?: La experiencia del Prácticum
1.as Jornadas andaluzas de innovación docente universitaria: 2 y 3 de diciembre de 2009, Córdoba